אחרי שבעלה, סילבן שלום, קיבל שיחת טלפון מפתיעה ממנכ"ל אורנג' העולמית, הפתיעו שי ודרור את אשת השר, ג'ודי שלום ניר מוזס, בכבודה ובעצמה. ג'ודי חשפה את פרטי השיחה של בעלה ושל סטפן רישאר ובהמשך מעדה בלשונה ורמזה על קיומו של משא ומתן עם הפלסטינים.
"שמענו שסטפן רישאר התקשר אתמול לסילבן", פנו שי ודרור לאשת השר, "סילבן אמר לו שהוא לא סולח לו או שההתנצלות התקבלה?", שאלו השניים.
"אני חושבת שסילבן לא אמר לו את הדברים האלה", השיבה ג'ודי, "הוא פשוט אמר לו שאנשים פה רתחו עליו ושהוא לכלך ושזה לא היה צריך לקרות".

לטענתה של ניר מוזס שלום, הסיבה למהומה שנוצרה היא לא הדברים שאמר מנכ"ל אורנג' אלא הדרך בה הדברים נאמרו: "זה קרה בגלל שאנחנו מאוד רגישים ובנוסף כל מילה שנאמרת עלינו היום מקבלת משנה תוקף. למרות שכולנו נורא מתלהמים ואומרים 'הוא צבוע ושקרן' אני חושבת שצריך להרגיע. לדעתי אנחנו צריכים לקבל כל בן אדם בעל תשובה. אם בן אדם מתנצל אנחנו צריכים לחבק אותו ולהגיד פחות אויב אחד, לא לחפש עוד אויבים".
"למה הוא דווקא התקשר לסילבן?" תהו שי ודרור, "זה כי הוא מדבר צרפתית?", שאלו השניים.
"סילבן גם מדבר צרפתית והוא גם אחראי על המשא ומתן עם הפלסטינים", השיבה ג'ודי.

"איזה משא ומתן?" התפלא דרור, "הוא אחראי לזה שאין משא ומתן?", השיב לאשת השר. 
"איך אתה יודע שאין? כי הוא לא רץ לספר לחבר'ה?", השיבה מוזס ומיד הבינה שאמרה יותר מדי: "אני לא יודעת אם יש או אין משא ומתן".
אחרי שהזמינו אותה להתארח בתכניתם, הציעו שי ודרור לעיתונאית להזמין את מנכ"ל אורנג' לישראל. ג'ודי לקחה את ההצעה שלב אחד קדימה: "יש לי רעיון נהדר, בואו שלושתנו נשב על כל אחד שמטנף על ישראל, נעשה לו חיבוק דוב ונביא אותו לארץ. ככה יגמרו כל האויבים שלנו". 
ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי