פרשת חברת אורנג' הולכת ומסתעפת. היום (ראשון) סירב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבקשת מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר להיפגש עם שגריר ישראל בצרפת.



רישאר הודיע כי בכוונתו להבהיר את דבריו מול שגריר ישראל בצרפת, יוסי גל, בפגישה שתיערך בצרפת, אך נתניהו הודיע כי הפגישה ביניהם לא תתקיים וכי רישאר, אשר גרם לסערה גדולה ברחבי העולם בנושא חרמות על ישראל, מוזמן להגיע לישראל כדי להסביר את דבריו.



תחילת הפרשה בשבוע שעבר אז רישאר הצהיר כי היה שמח לנתק את קשריו עם ישראל. הצהרה זו הביאה לתגובות חמורות ברחבי בישראל והעולם היהודי וגם לביקורת קשה כלפי החברה מצד בכירים.



התגובה הישראלית לא איחרה לבוא ומנכ"ל חברת פרטנר הנכנס, יצחק בנבנישתי אמר: "נתחיל לקיים הערכות ונחליט מה הפתרון הכי טוב לנו וללקוחותינו". כמו כן,  חיים סבן, אחד מבעלי השליטה בפרטנר אמר כי אורנג' נכנעה ללחצים אנטישמיים והוסיף כי הוא "מאוכזב ממשלת צרפת שלא הגיבה על המהלך של מנכ"ל חברת התקשורת, שצריך להתפטר".



יש לציין כי  ממשלת צרפת, מחזיקה כ-33 אחוזים ממניות החברה דרך חברת פראנס טלקום הממשלתית כך שמבחינת נתניהו, המשבר חמור עוד יותר משום שאחת מידידות האמת של ישראל פעלה נגדה.