עורכות דינו של מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, הגישו לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בקשה להגשת ראייה חדשה, דוח הוצאות משרד ראש הממשלה.

הבקשה הוגשה בטענה כי הדוח מצביע על כך שעדותה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הייתה לא אמינה וכי מסרה פרטים שאינם נכונים לבית הדין. עורכות הדין עו"ד נעמי לנדאו וע"ד נאוה פינצ'וק אלכסנדר, הגישו את הבקשה במסגרת תביעתו של נפתלי בטענות שונות לתנאי העסקה פוגעניים והפרת הבטחה. 
בבקשה מפורטות חלק מהסתירות לכאורה בין עדותה של נתניהו לבין דוח ההוצאות של משרד רה"מ. כך למשל מצויין בבקשה כי "גב׳ נתניהו נשאלה בעדותה ביום 10.5.15, הכיצד לא נתנה הוראה לתקן את השטיח (זה שהוצג בסרטון של מושיק גאלמין -א.ז.) ותשובתה: "באופן כללי ההוראות שלי.. אמרתי שעד שלא באים ביוזמה עצמית ממשרד רה"מ ומציעים לי להחליף, אני עצמי לא דורשת להחליף, לא רוצה לבזבז כספי מדינה וכן, כן, כן, האגדה שאני אוהבת לבזבז כספי מדינה אינה נכונה…. פעמיים הכניסו, פעם לפני ביקור אובמה שהחליפו שטיח, ולפני נשיא צרפת את הריפוד בספות בסלון". בבדיקה התברר כי ביקורו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה התרחש בחודש מרץ 2013 וביקורו של נשיא צרפת, פרנסואה הולנד בנובמבר 2013. משמע החלפת השטיח בסך 5,500 ש״ח שבוצעה מאוחר יותר, דהיינו בשנת 2014, "נשכחה לחלוטין בעדות שנמסרה על ידי גב׳ נתניהו בחודש מאי 2015. כך גם לגבי החלפת ריהוט בבית רה"מ, כך גם ביצוע עבודות צביעה מסיבית בבית רה"מ ועוד כהנה וכהנה רכישות שעליהן העידו העדים השונים, ובעדותה מכחישה זאת גב׳ נתניהו".
כזכור, ב-10 במאי העידה רעיית ראש הממשלה במשך כשעתיים. חקירתה הנגדית נוהלה על ידי עורכות הדין שמייצגות את נפתלי. לכל אורך עדותה חזרה נתניהו, בלי קשר לשאלות שנשאלה, על המסר לפיו מני נפתלי שופך את דמה והאשימה אותו בסחיטה ואיומים, ״שנה וחצי בוצעה סחיטה באיומים של משרד רה"מ. זה אצל היועצת המשפטית של משרד רה"מ. יש לי אפילו הודעות…זה לא המקום לברר את התביעה הזו״, אמרה נתניהו, ״זו סחיטה ואיומים …למעלה משנה ורבע נשפך דמי בראש חוצות על ידי מני נפתלי והתומכים בו בעידודה של התקשורת". 

עוד העידה נתניהו כי היא ניסתה להתרחק מעניין עבודות הבית, ”לצערי הרב בתקופה שבה היה מני די נמשכתי לזה, ונתקלתי בהתנהגות הבוטה שלו. אנחנו רדופים על ידי התקשורת. לא הרשיתי לעצמי לפטר אותו כי התקשורת תשחט אותי. אני חיה בפחד. מבחינתי לפטר אב בית זה כותרות ולא רציתי לעשות דבר כזה. חיכיתי שיעזוב”.