הותר לפרסום כי הניצב הפורש ברונו שטיין, הוא קצין המשטרה הבכיר שנעצר בפרשת עו"ד רונאל פישר.

שטיין נחקר עד יום שלישי לפנות בוקר במח"ש בחשד לעבירות על טוהר המידות בפרשת רונאל פישר. את שמו של הניצב הפורש מסר למשטרה רפ"ק ערן מלכה, קצין המשטרה שחתם על הסדר טיעון בשישי שעבר.
 
ניצב שטיין, התגייס למשטרה בשנת 1984 לאחר שירות צבאי בחיל ההנדסה. בשנת 2000 מונה לראש אגף המבצעים במרחב ירקון. ב-2004 מונה למפקד מרחב (ממ"ר) אילת ולאחר מכן לממ"ר ציון במחוז ירושלים. בין יתר תפקידיו כיהן שטיין גם כמפקד משטרת התנועה וזאת בטרם מונה לתפקידו כממ"ז מרכז.
 
ב –10 בספטמבר אשתקד סמוך לחשיפה הראשונית של פרשת רונאל פישר, פורסמה תמונה של ניצב שטיין כשהוא שוהה בביתו של עו"ד פישר במסיבת הגיוס של בתו.
 
ניצב שטיין עוד באותו בוקר מיהר להיפגש עם מפכ"ל המשטרה והודיע לו כי החליט לפרוש מהמשטרה. באותם ימים לא הרחיבו במשטרה את הנסיבות שהובילו לפרישה, אבל ניצב שטיין שהיה אחד המועמדים המובילים לתפקיד המפכ"לות, הסביר כי בסך הכל קיבל טלפון מבתו של פישר שאמרה לו כי אף אחד לא יגיע למסיבה וכי מחר היא מתגייסת. "לא יכולתי לעמוד בפניה", הסביר את הגעתו לבית הנאשם המרכזי בפרשה החמורה.
 
אלא שבשבועות האחרונים בטרם חתם קצין המשטרה בדימוס, ערן מלכה, על הסדר טיעון, סיפר לחוקרי המח"ש על טובות הנאה שקיבל ניצב שטיין דרך רונאל פישר מהקבלן יאיר ביטון, בעליה של חברת ב.יאיר. מלכה סיפר על נופש בחו"ל, טיסות ואירוח יוקרה כמו גם על הפלגות עם פישר ביאכטה של הפרקליט וחבריו.
 
ניצב שטיין הכחיש בחקירה את החשדות נגדו ובמח"ש טרם החליטו אם מדובר בעבירות פליליות . "הנושא נמצא בחקירה ובהחלט יכול להיות שהנושא יועבר לבית הדין למשמעת בגין התנהלות שאינה הולמת אולם נוכח הפרטים שהועברו אלינו כרגע עולה חשד לעבירות על טוהר המידות", אמר גורם במח"ש .