ראש הממשלה, שרי הליכוד וחברי הכנסת שלה ממלאים פיהם מים בפרשת אורן חזן ומסרבים להביע עמדה גלויה אבל דווקא יו"ר צעירי הליכוד, דוד שאין, יוצא בגילוי דעת ארוך בעניין וקורא לח"כ חזן להוציא את האמת לאור בבית המשפט.



"אתחיל בגילוי נאות - היחסים שלי עם אורן חזן ידעו עליות ומורדות בשנה האחרונה וזה לא סוד. אבל אין כאן עניין אישי אלא עקרוני", כתב שאין בדף הפייסבוק שלו.



"הדברים שפורסמו נגד אורן חזן הם חמורים מאוד בעיני והם משליכים על כל המערכת הפוליטית בכלל, על הליכוד בפרט, כמו גם על השאלה איך אנחנו מצפים מנבחרי הציבור שלנו לנהוג בחייהם הפרטיים והציבוריים כאחד. אני שואל את עצמי איזה מסר אנחנו, כצעירים, מנחילים לנוער, שנבחרי הציבור אמורים להוות עבורו דוגמה?".



שאין כותב עוד כי הליכוד היא מפלגה שחרתה על דגלה את עקרונות ההדר הבית"רי. "זו גם תנועתו של זאב ז'בוטינסקי שכתב 'אולי ידוע לקורא כי מחשיב אני את האשה על הגבר... נפש ארוגה מחוטי פלדה וחוטי משי ולמושג הזה קרא אשה'. זו המפלגה שהצמיחה מנהיג כמנחם בגין שהציב רף מוסרי וערכי למנהיגות במדינת ישראל, ולחברים בכנסת ישראל. ולכן אני גאה להיות חלק ממפלגה כזו!".



"לפיכך, שמחתי לשמוע שאורן מכחיש את הטענות נגדו ויוצא לקרב משפטי לטיהור שמו, ואני אשמח עוד יותר אם יתברר כי כל הפרסומים המטרידים אינם נכונים. יחד עם זאת, עד שיתבררו הדברים, אני תומך בהחלטתו של ידידי, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהחליט להימנע לעת עתה מלאפשר לאורן חזן לנהל את ישיבות המליאה ולו בשל הנראות", הוסיף שאין.



הוא הפנה קריאה ישירה לח"כ חזן וכתב: "אני פונה אליך אורן ומבקש - לך לבית המשפט כי רק שם האמת תצא לאור. "יש שופטים בירושלים" - אמר מנחם בגין.  רק לאחר שתתקבל הכרעה, יוכל הציבור להסיק את המסקנות בנוגע להמשך שירותו הציבורי של אורן או לחלופין בנוגע לרמת התחקירים של חדשות ערוץ 2".



הוא סיים בציטוט מתוך כתבי ז'בוטינסקי: "שאוף אשאף להדר בכל הרהורי, בכל ניבי שפתי, בכל מעשי" - ז. ז'בוטינסקי, מתוך הנדר הבית"רי.