ימים קשים עוברים על אורן חזן בעקבות תחקיר ערוץ 2 נגדו. היום (רביעי) הוא כתב פוסט בפייסבוק ובו האשים את התקשורת בכך שהיא לא באמת חוקרת וישר קופצת למסקנות.
חזן כתב בין היתר: "אני לא משקר על עברי ואני לא מתכוון לעשות בדיקות פוליגרף בכל פעם שמישהו יחליט לפגוע בשמי הטוב".
 

רוצים לראות את עליבותה של התקשורת הישראלית?? את קריסתה של הממלכה השביעית ?? את ה׳תחקירים׳ שהם מוכרים לכם??זו הפנייה שק...

Posted by ‎אורן חזן - Oren Hazan‎ on Wednesday, June 10, 2015
בתחילת היום הוא נאלץ להוכיח כי שירת כקצין בחיל האוויר לאחר שכתב "הארץ", אורי משגב טען שיש בידו מידע סותר. חזן כתב כתגובה להאשמה כי הוא אינו קצין: "ממשיכים להכפיש את שמי, עכשיו טוענים בעיתון הארץ שאינני קצין בצה"ל". הוא הוסיף לכך תמונה שמראה שאכן הוא היה קצין.

ח"כ חזן הגיע הערב לכינוס מרכז הליכוד בגני התערוכה בתל אביב, כשהוא מלווה באביו יחיאל  ו"גנב את ההצגה". הוא התקבל באהדה מופגנת על ידי חברי המרכז ולעיתונאים שצרו עליו אמר: "אין ספק שיש פה ניסיון חיסול ממוקד לסגן יו"ר הכנסת ולחבר כנסת מכהן. ממתי הפכנו לחברה שמאמינה, תסלחו לי על הביטוי, לזונות ונרקומנים שמתחבאים מאחורי צללים, ולא למי שנבחר בבחירות דמוקרטיות באלפי קולות, ומקבל ברגעים אלה אלפי לייקים, הודעות, שיחות ותמיכה מהציבור".

חזן סיפר על שיחתו עם יושב ראש הכנסת: "שאלתי את יו"ר הכנסת אם מחר גורם אנונימי או מי שמסתתר אחרי עיוות קול יפרסם שהוא אלכוהוליסט, אז האם גם הוא ישהה את עצמו". עוד אמר כי "חלילה לא היו איומים על יושב ראש הכנסת".

בפיו של ח"כ חזן היתה גם הודעה לכתב ערוץ 2 עמית סגל, שפרסם את התחקיר אודותיו: "תתכונן, אנחנו הולכים להיפגש בבית המשפט. אני מבטיח לך שערימת השקרים שפיזרת תתפוגג ותתמוסס ותהיה כמו קרח שנשכח תחת השמש ביום חם מאוד". עוד הדגיש: "אני ישן טוב מאוד בלילה", ובהקשר לכינוס מרכז הליכוד אמר כי "נחזיר את הכוח למרכז".

בתוך כך, זכה חזן למעט תמיכה. בישיבת מרכז הליכוד התארגנה משמרת תמיכה של מספר פעילי ליכוד בחבר הכנסת חזן. בשלט שהניפו המוחים, הם קראו להפסיק את הלינץ' נגד חזן.


התמיכה באורן חזן במרכז הליכוד