בוקר טוב. והנה לכם, כמו בכל יום חמישי, סיכום השבוע והפעם מלחמת עולם בין אורן חזן לבין נפתלי בנט ומירי רגב מי גורם יותר נזק למדינת ישראל ועוד ועוד שוטרים מושחתים ואטימות של זיעת קיץ וקטנוניות כפי שרק השכונה שלנו יודעת לנפק.

יום ראשון. רק בישראל, רק אצלנו. עד אתמול כולם אמרו אורנג' חרא, לא עונים, יקרים, חרא שירות, עוברים למתחרים, הלוואי שיפשטו רגל. כי לנו היהודים מותר להתבאס על יהודים. אבל ברגע שאיזה גוי צרפתי נוגע בחברה שכולנו שונאים, מיד גואה גל פטריוטי דביק ושמנוני. פתאום לא חשוב שהם יקרים ולא עונים ומחייבים על כל מיני דברים שלא היו... לנו מותר -לגויים אסור, אלא אם יירדו על הברכיים.

וכשכבר ירד המנכ"ל של אורנג' על הברכיים ובכה מצער, נתניהו שלנו עדיין לא סולח. רוצה להתנצל? אל תרד לרצפה בפריז, אלא בירושלים. ניקח אותך ליד ושם, לכותל, נעביר אותך זובור ואז אולי נסלח לך כי אנחנו הזנב נחליט מתי נכשכש בכלב. 
ביום שני הייתי גאה שאנחנו מדינה שיודעת לשקם את אסיריה. אך זה יצאה מן הכלא ומתברר שהשתקמה יפה. שולה זקן פותחת בקריירה חדשה - פרזטורית של חברת רהיטים.

כמה נכון וכמה מדוייק. הפרסומת הראשונה מביכה  ואני כבר שומע אותה בפרסומת הבאה ממליצה על כסא משרדי. ולא סתם כסא. כזה שאפשר להתרווח בו ויש בו כיסים מיוחדים למעטפות כסף וחיבור USB  לטלפון שמקליט את הבוס ועוד כיס פעוט לתכשיטים שמקבלת המזכירה מהרוצים להפגש עם הבוס . וכך תישמע הקריינות.


"חדש – הכסא המשרדי המושלם למזכירה הסופרת דולרים והמקליטה". אז עד עכשיו היתה לנו רק ג. יפית. עכשיו התברכנו גם בש. זקנית?

ביום שלישי צה"ל התבאס רצח, אבל לא היתה לו ברירה והוא נאלץ להציג את המספרים מאחורי משכורות החיילים. איך החליטו בצה"ל שחייל לוחם מרוויח רבע משכר מינימום של שוטף כלים במסעדה וחייל לא קרבי מרוויח שמנית משכר המנימום . חיילי דאעש חיזבאללה וחמאס משתכרים לפחות פי שניים אבל בישראל, שכל פקיד מושתן במשרד ממשלתי יש לו שכר ורכב והוצאות וביגוד ושטויות ועובד שעתייים ביום מרוויח פי חמישים מחייל.

אהה, אומר צה"ל, זאת לא משכורת כי זה צבא מתנדבים. חי חי, אז למה הקצינים מרוויחים משכורות מטורפות ופנסיה משוגעת ונגיד שהחיילים מתנדבים אז צריך להתעלל בהם? להקצות להם פרוטות כי הם מקבלים מהצבא מדים ונעליים? ובסוף השבוע הם לא צריכים ביגוד אזרחי? וכשהטלפון מתקלקל מי יממן תיקון? וכשהולכים עם החברה לבר מי ישלם את השתייה? ושקונים בשבת כריך שינקן מי יממן?

תפסיקו לעשות צחוק כבר, באמת, ותשלמו לחיילים שכר מינימום עם בונוס לקרביים בכיף. התוספת לתקציב היא אפסית ולמוטיבציה היא יותר מכריך האם (חזיר).

ביום רביעי הגיעו לקו הגמר של הגרועים שבחבורה שני שרים וחבר כנסת אחד. אמנם התקשורת הפופולארית התנפלה בשרידי כוחותיה הצדקניים על חזן הביזארי כי סביבו יש סמים וזונות וזה מצטלם נפלא\ אבל התעלמה ברובה משני המזיקים האמיתיים שבלי סמים ובלי זונות רוצים לסמם ולהזנות את התרבות הישראלית .

אורן חזן, לכשיילך, לא יותיר אחריו יותר משובל דק של בושם בולגרי זול וענן לבן של מת, ויימוג. אבל רגב ובנט, פוסלי ההצגות, מדירי התרבות הלאומתית, הם יישארו כאן לנצח הם המסוכנים בגן החיות שמשתרע בין הכנסת לממשלה בחצר האחורית הדלוחה של השלטון היהודי הגאה . ולא רק הם. גם האלקינים והלווינים והאיילות, כל אלה שרוצים לדרוך על התרבות ועל בית המשפט העליון ולהפוך את המדינה לסניף של הליכוד/ בית יהודי.

תעזבו אותי מחזן. הוא בא מהקזינו ויחזור לשם ויישכח ואתם תצטרכו לגדל את הילדים שלכם. אמנם לא בבית זונות בולגרי, אבל בחצר אחורית של התת תרבות בישראל 



והבוקר אני מציע לכם לקרוא את דבריו של דובר אוניברסיטת בר אילן, שמתנגדת לקיומו של אירוע גאווה פתוח בתחומיה למרות שכמובן רבים מתלמידיה הם הומואים ולסביות. למה אירוע? מתבכיינת האוניברסיטה הבה נקיים פאנל אקדמי סגור . למה רק סגור? אולי גם תכבו את האור ותעוותו את קולות הדוברים.

עכשיו תשמעו את הנימוק של הדובר חיים זיסוביץ': "לאוניברסיטה יש צביון דתי והיחסים החד מיניים הוא איסור הלכתי לכן אתה לא יכול להרשות קריאה למעשה להפרה של איסור כזה. זה כמו ... ועכשיו תחדדו טוב את אוזניכם כי הנה זה מגיע . זה כמו גוף שמאמין בפדופיליה, בהיתר לקיים יחסים עם קטינים ירצה לקיים הפנינג. הבנתם? דובר של אוניברסיטה משווה יחסים חד מיניים לפדופיליה.

אם הייתי רקטור האוניברסיטה בר אילן הייתי קם עכשיו ממקומי הולך לחדר של הדובר זיסוביץ ואומר לו : מבזק קישטא הביתה טמבל. אבל זה לא יקרה כמובן.