סרטון שהועבר בהודעות וואטסאפ ובמסגרת רשת הפייסבוק בו מצולם קטין בגיל שלוש עד ארבע כשהוא מתאר לסייעת או הגננת בגן את פרטי הציור בדמות איבר מין שבו לכאורה צייר את אביו, עורר גל תגובות זועמות וביחידת הסייבר של המשטרה פתחו היום (חמישי) בחקירה לבירור פרטי האירוע.
פרשת הסרטון הועברה לחקירת מרחב שפלה וזאת לאחר שבמהלך היום נאלצו השוטרים לחפש את מקור הסרטון ביחידות הסייבר. אולם לאחר העברת הפרטים, התקבלה על ידי תחנת שפלה הודעה לפיה הגיע לשם בן משפחה של הקטין, שזיהה אותו בסרטון ומסר את הפרטים על כל המעורבים. גורמי הרווחה והחינוך, עודכנו בפרטים.
במהלך היממה האחרונה עלה לאוויר סרטון מאחוריו עומדת צעירה, ככל הנראה גננת או סייעת בגן ילדים, כשבו מצולם קטין הלומד בגן כשהוא מסביר לה, על פי הדרכה שלה, את פרטי הציור שצייר ובו נראה איבר מין גברי, כשלכאורה מדובר באביו.

"מי צייר את זה?" פותחת הצעירה בסרטון. "אני", משיב לה הקטין וממהר להוסיף. "ציירתי את אבא". הצעירה מנסה לכוון ושואלת "איפה הראש של אבא?".
הקטין מצביע לעבר חלקו העליון של איבר המין. "הנה" הוא מסביר לה. "איפה העיניים?" שואלת הצעירה והקטין מסמן על שתי נקודות שסימן באותו מקום. "הנה". הסייעת ממשיכה "איפה הידיים?". הקטין עוצר לרגע ועונה "לא רוצה ידיים". הסייעת מתכוונת לסיים את דו השיח המעורר תמיהה ושואלת: "אתה אוהב את אבא שלך". הקטין משלב ידיים וממאן להשיב.
פרסום הסרטון עורר גל תגובות זועמות על הפרת חסיון פרטי קטין חסר ישע ופגיעה אנושה בחירותו של אדם, ובמקרה זה של אביו של הקטין ושל הקטין עצמו, תוך רמיסה ברגל גסה של הוראות החוק בנושא זה.