מאוניברסיטת בר-אילן נמסר כי ההנהלה הגיעה היום (חמישי) להסכמה עם תא הסטודנטים הגאים על עריכת אירוע לציון חודש הגאווה והסובלנות באוניברסיטה. 
לדברי גורמים באוניברסיטה, האירוע יתקיים ביום ראשון, בפקולטה למשפטים באוניברסיטה וייקחו בו חלק חברי התא, נציגי ארגוני הקהילה הגאה ותומכים.
בהודעה משותפת שפרסמו אגודת הסטודנטים בבר-אילן, תא הסטודנטים הגאים והנהלת האוניברסיטה נאמר כי האירוע יתקיים תוך התחשבות בצביונה המיוחד של האוניברסיטה ותוך כיבוד זכותם של הסטודנטים הלהטבי"ם להשמיע את קולם ולהיאבק לשוויון זכויות.

כזכור, אתמול פירסם התא הגאה בבר אילן כי "לא מאפשרים לנו לציין את חודש הגאווה". ראש התא הגאה טען כי בפגישה עם דיקאן הסטודנטים הובהר כי אין לקיים אירוע בפרהסיה, אלא פאנל סגור עם פסיכולוגים ורבנים.

"יישום של ערכי השוויון, הסובלנות וקבלת האחר"
 
ההסכמה הושגה בפגישה של ראש התא הגאה באוניברסיטה, עומר מחלוף, עם המשנה לנשיא, פרופ' יפה זילברשץ, עם דיקאן הסטודנטים, פרופ' אורי ניר ועם דיקאן הפקולטה למשפטים שחר ליפשיץ.
בהודעה משותפת של תא הסטודנטים ודוברות האוניברסיטה נאמר: "דובר האוניברסיטה הבהיר כי הדברים שצוטטו, כביכול, מפיו, היו מסולפים וכי הוא מתנצל על הפגיעה שנגרמה לחברי הקהילה הגאה בשל הפרסום".
יו"ר אגודת הסטודנטים אדם ארבל בירך על ההסכמה ואמר כי "אגודת הסטודנטים פעלה לתווך בין הנהלת האוניברסיטה לבין התא הגאה. האגודה תשתתף בהפקת האירוע יחד עם התא הגאה. אנו רואים בפתרון המוצע יישום של ערכי השוויון, הסובלנות וקבלת האחר בהם אנו דוגלים."