מנכ"ל ענקית הסלולר הבינלאומית אורנג', סטפן רישאר, נפגש הבוקר (שישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כחלק מניסיונותיו לשקם את היחסים עם ישראל ולאחר שאמר לפני כשבוע כי היה מעוניין להפסיק את הקשר העסקי עם ישראל, אם רק היה יכול.

בפתח הפגישה אמר נתניהו לרישאר כי "זה לא סוד שהדברים שאמרת בשבוע שעבר נתפסו על ידי רבים כמתקפה על ישראל, ולכן ביקורך כאן הוא הזדמנות להעמיד דברים על דיוקם. ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון המבטיחה זכויות אזרח מלאות. זאת המדינה היחידה במזרח התיכון שבה כולם מוגנים תחת החוק באופן שוויוני".



ראש הממשלה הוסיף כי "אנו חותרים לשלום אמיתי ובטוח עם שכנינו הפלסטינים, אולם את זאת ניתן להשיג רק באמצעות משא ומתן ישיר בין הצדדים ללא תנאים מוקדמים. לא ניתן להשיג זאת באמצעות חרמות או איומים בחרמות".



רישאר אמר בתגובה: "תודה לך, אדוני ראש הממשלה, על ההזמנה. לכבוד הוא לי להיפגש איתך הבוקר וזאת גם הזדמנות בשבילי לתקן את אי ההבנה בעקבות אותן הצהרות. אני מצטער עמוקות על המחלוקת שנוצרה ואני רוצה להבהיר מפורשות שאורנג' כחברה מעולם לא תמכה ולעולם לא תתמוך בחרמות מסוג כלשהו נגד ישראל".



"אנחנו עושים עסקים, אנחנו עוסקים בתקשורת, אנחנו כאן כדי לחבר בין אנשים ובוודאי לא כדי להשתתף בחרם מסוג כלשהו", אמר רישאר, "ישראל היא מקום נפלא להיות בו בתעשיית הדיגיטל, ורצוננו הוא להמשיך לחזק ולהשקיע כאן".
רישאר כזכור חולל סערה בעקבות דברים שאמר בקהיר, לפיהם חברת אורנג' מבקשת לנתק את הקשר עם חברת הסלולר הישראלית פרטנר. לאחר מכן טען שהסיבה לרצון לעזוב את ישראל נובעת מאינטרסים מסחריים ולא מחרם על ישראל. 
 
מאוחר יותר התנצל המנכ"ל על דבריו וביקש להיפגש עם שגריר ישראל בפריז, אולם ראש הממשלה נתניהו הנחה את משרד החוץ שלא לאפשר את הפגישה ואמר שאם רישאר מבקש להתנצל הוא מוזמן לעשות זאת בישראל.
 
כזכור, רישאר ניסה לשכך את הסערה שחוללו דבריו וטילפן לפני ימים אחדים לשר הפנים סילבן שלום והבהיר כי אין בכוונתו לנתק את הקשרים עם חברת פרטנר הישראלית.
 
התגובה הישראלית לא איחרה לבוא ומנכ"ל חברת פרטנר הנכנס, יצחק בנבנישתי אמר: "נתחיל לקיים הערכות ונחליט מה הפתרון הכי טוב לנו וללקוחותינו". כמו כן,  חיים סבן, אחד מבעלי השליטה בפרטנר אמר כי אורנג' נכנעה ללחצים אנטישמיים והוסיף כי הוא "מאוכזב מממשלת צרפת שלא הגיבה על המהלך של מנכ"ל חברת התקשורת, שצריך להתפטר".