שלי יחימוביץ' כתבה הערב (שבת) פוסט בפייסבוק לאריה דרעי, שר הכלכלה ובו אמרה לו שלא יהפוך למשרתם של טייקוני הגז.



מחר יתקיים קבינט מדיני-בטחוני בנושא חברות הגז ויחימוביץ' קראה לדרעי: "שב מחר בקבינט, אבל הודה בפניהם שאינך מכיר את הנושא ועליך ללמוד אותו מגורמים שאינם בעלי עניין. אסייע לך בזה. האמן לי שגם הם לא מבינים בזה דבר וחצי דבר, ורק מדקלמים תדרוכים מגמתיים".



יחימוביץ' הטילה עליו את האחריות להכרזה על מונופול הגז וקראה לו להודיע כי לא ישתמש בסמכותו להפעיל את סעיף 52 לחוק ההגבלים, המאפשר לעקוף את הממונה על ההגבלים העיסקים ולאפשר מונופול.



"איפה השקופים אדוני השר ואיך הגעת לזה שאתה שותף לשוד הגז מהציבור? נותרת, אריה דרעי, מגן השקופים היחיד בממשלה. אל תשליך מידיך את השליחות הזאת", כתבה.



בפוסט היא תיארה את ההיסטוריה של יחסיה עם דרעי עוד מימי היותה עיתונאית וציינה את הראיון שערכה לו בעת משפטו ושאחריו אושפז בחשד לאירוע מוחי. כמו כן, היא כתבה על הצעת החוק שלה שלא עברה, למנוע ממי שישב בכלא והורשע בעברה שיש עמה קלון מלשוב ולכהן בכנסת אבל היא גם תיארה את השינוי שחל ביחסה אליו ואת השתכנעותה כי הוא שותף אמיתי למאבק למען השקופים ולמען צדק חברתי.



הי זאת שלי. מכתב גלוי לאריה דרעי: איפה השקופים אדוני השר, ואיך הגעת לזה שאתה שותף לשוד הגז מהציבור? עם צאת השבת, ולקר...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Saturday, June 13, 2015