שוטרי תחנת דימונה עכבו היום (שני) לחקירה בעלים של כלב, בעקבות דיווח למוקד מאה על גבר שהשליך את כלבו מחלון ביתו. 
 
צעקות ששמעו שכנים בבניין מגורים בדימונה היום הובילו למקום שוטרים שאיתרו בחצר הבית כלב כשהוא ללא פגע, זאת אחרי שעל פי החשד נזרק מחלון אחת הדירות בבניין על ידי בעליו. 
פקחי השירות הוטירנרי הוזעקו למקום ואספו איתם שני כלבים נוספים שהיו בחזקתו של החשוד בהתעללות בבעלי חיים והוא עצמו עוכב להמשך חקירה. החשוד הודה בחקירתו כי כעס על הכלב אולם לדבריו הכלב קפץ לבדו מהחלון. בתום חקירתו שוחרר החשוד לביתו.
באירוע אחר עוכבו לחקירה שני צעירים בני 19 ו-22, תושבי נתניה, לאחר שעל פי החשד העלו תמונות ופוסטים המתארים לכאורה התעללות בבעלי חיים.

בעקבות התראה על שני פוסטים ברשת הפייסבוק בהם מתוארת לכאורה התעללות בבעל חיים, מפקד מרחב השרון, תנ"צ קובי שבתאי, הנחה לפתוח בחקירת האירוע. בעקבות זאת אותרו שני הצעירים שהובלו לחקירה.
מחקירתם עלה כי השניים עשו מעשה קונדס כשהעלו תמונה של אחד מהם מצולם עם כלב בידו בטענה כי בכוונתו לחתוך לכלב את אוזניו. התמונה העלתה סערה בפייסבוק ובעקבות גל התגובות החליט חברו להצטרף והעלה תמונה שלו כשהוא לצד פגר של כלב, שלדבריו גרם למותו.
שוטרים שהגיעו לביתם של החשודים גילו כי השניים אינם מחזיקים בכלבים. תחילה נפתחה נגד השניים חקירה פלילית בגין חשד להתעללות בבעלי חיים אולם בעקבות החקירה שוקלים במשטרה להסב את התיק לגרימת תקלה ציבורית.