בשולי המחלוקת סביב הכוונה להציג בפסטיבל הקולנוע בירושלים בחודש הבא סרט על חייו של רוצח ראש הממשלה רבין, יגאל עמיר, מזהירה הבוקר המועצה הלאומי לשלום הילד את ראשי הפסטיבל מפני חשיפת בנו הקטין של הרוצח בסרט השנוי במחלוקת אם אכן יוצג.
 במכתב ששיגר מנכ"ל המועצה, ד"ר יצחק קדמן, אל ד"ר נועה רגב, מנכ"לית הפסטיבל, הוא מזהיר: "מבלי להיכנס לוויכוחים על עצם הקרנתו של הסרט, אנו מבקשים להעיר ולהתריע כי ככל הנראה ועל פי המתואר עומדים לחשוף בסרט את שמו, זהותו ופניו של ילדו הקטין של הרוצח. שחשיפה כזו, אם אכן מתבצעת בסרט, אסורה בפרסום". 
קדמן מפרט כי על פי סעיף 24 א' לחוק הנוער-טיפול והשגחה, "אין לחשוף שמו וזהותו של קטין תוך שמייחסים לו את היותו "בן משפחתו של אדם שמייחסים לו עבירה או שחיתות מידות'", קל וחומר כשהמדובר באב שהורשע בעבירה חמורה ומרצה עונש מאסר ארוך. "אנו מבקשים איפוא את התערבותכם למנוע הקרנת הקטעים בהם נראה הקטין, או לפחות לדאוג לטשטש את דמותו בדרך שלא תאפשר את זיהויו". 

"בטוחני כי תבינו את חומרת הענין ותפעלו בהתאם, ללא צורך בהפעלת אכיפת החוק האמור" מסכם ד"ר קדמן את מכתבתו, שנשלח עם העתק למנכ"לית משרד התרבות המשתתף בסבסוד הפסטיבל בירושלים, אורלי פרומן.