עורך דינו של ח"כ אורן חזן, ציון אמיר, תקף הבוקר (רביעי) את התנהלות התקשורת בעניין חזן, וטען כי יש בידיו ראיות "המזכות לחלוטין את ח"כ חזן". 

אמיר הדגיש בראיון לגלי צה"ל כי לדעתו כל הפרשות בהן מעורב חזן יגמרו בלא כלום: "אני מעריך שכל הרחש בחש והמתקפה וההשתלחות הזאת, תיגמר בלא כלום. יש הרבה מאוד צביעות בעניין הזה, לא ראיתי את המתקפה הזו על ח"כ  תמר זנדברג, או ח"כ יינון מגל שהודו בשימוש בסמים. גם בדברים אחרים לא ראיתי את ההתנפלות הזת על שרים, סגני שרים ומועמדים לנשיאות". 


"זהו ספין על ספין" . ציון אמיר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 

אמיר התייחס אף לפרשת האיומים של חזן על ראש עיריית אריאל, שהיועמ"ש אישר אתמול לפתוח בגינה בחקירה בגין תקיפת עובד ציבור: "זה לא אישומים  - זה חשדות. ספק רב אם  היועמ"ש  מעורה בסיפור הזה, והוא לא נמצא בכלל בארץ. זה ספין על ספין". 
לדברי אמיר, מדובר בפרשה ישנה שנופחה מעבר לפרופורציות: "יש שם סיפור על תלונה הדדית שהוגשה לפני שנה, תיק אזוטרי, שולי שאין לו שום עניין ציבורי, יש הרבה כמוהו. אבל חזן נבחר לכנסת ויש איזה הרחש בחש. אני עוד משוכנע שנדע מי עומד מאחוריו. התקשורת מצייירת תמונה לא נכונה". 

 "במקום לבדוק ישר מאשימים את חזן" 
עורך דינו של חזן אף התייחס לתחקירים בערוץ 2 ו-10, שהאשימו את חזן בין היתר בסרסרות, שימוש בסמים קשים והטרדות מיניות: "די מוזר כל העיתוי של הדברים, גם התחקירים, אם אפשר לקרוא להם ככה, של ערוץ 2 וערוץ 10, אלו חצאי אמיתות. אז במקום לבדוק את הדברים לגופם מייד מניפים אצבע מאשימה לחזן". 

אמיר התייחס לבדיקת הפוליגרף שלקוחו הצהיר כי יעבור, ואז חזר בו,  ואמר כי "כשעברייני הסמים והסרסורים יעברו פוליגרף, וגם הבנות שהתלוננו על הטרדה יעברו פוליגרף, אז אני אמליץ ללקוח שלי  לעבור גם כן". הוא הוסיף כי " חזן הפך להיות הדמות הכי מותקפת במדינת ישראל רק בגלל שהוא החבר כנסת ה-61 בקואליציה".