ראש עיריית אור יהודה בשמונה השנים האחרונות, דוד יוסף, 56, החשוד בעבירות מין, התפטר היום (חמישי) מתפקידו. 
 
בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשת המשטרה להאריך את מעצר הבית של יוסף ב-15 ימים נוספים, ביקש בא כוחו, עו"ד אבי אודיז, למסור הודעה אישית בשמו של יוסף: "אבקש לרשום מפי הצהרה לפרוטוקול, שמרשי החליט להתפטר מתפקידו, בכדי להשקיע את כל זמנו ומרצו בהוכחת חפותו ובמשפחתו"/

עו"ד אודיז והוסיף: "מאחר ומזה כחודש שמרשי אינו מתפקד כראש עיר, לאור הימשכות ההליכים לעוד זמן רב ובכדי שלא לשתק את העירייה ומתוך דאגה לעיר בכדי שלא לפגוע בתושביה – כאמור מרשי החליט להודיע על התפטרותו כבר עכשיו".
 
במהלך הדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצר הבית של יוסף ב-15 ימים נוספים, בטענה שיש לבצע פעולות חקירה נוספות בעניינו. השופט עמית מיכלס נענה לבקשה ומעצר הבית של יוסף הוארך עד ה-1 ביולי.
 

לאחר הדיון אמר עו"ד אודיז ל"מעריב סופהשבוע", כי בניגוד למרבית בעלי התפקידים שנחשדו בפלילים, יוסף לא נאחז בקרנות המזבח. "הוא הפגין התנהגות ראוייה", ציין עו"ד אודיז והבהיר שמרשו מכחיש את החשדות נגדו.
 
יוסף חשוד בביצוע מעשים מגונים, הטרדות מיניות, מרמה והפרת אמונים ושיבוש הליכי חקירה. החקירה נגדו החלה לפני כחודש. המשטרה מייחסת לו את ביצוע העבירות בכמה נשים. 
 
על פי החשדות הנחקרים ביחידה הארצית לחקירות הונאה, הוא נהג להזמין נשים שעבדו תחתיו, הוא שהיו איתו בקשרי עבודה לארוחה. אם האישה היתה נענית לחיזוריו היא היתה מקבל טובות הנאה בעבודה, או בצורות אחרות. לעומת זאת, אישה שדחתה את חיזוריו – היתה נענית ביחס פוגעני. בעקבות התפטרותו של יוסף צפויים להתקיים בחירות מיוחדות לראשות עיריית אור יהודה והמערכת הפוליטית בעיר כמרקחה. 
 
"אני חושבת שראש העיר היוצא קיבל החלטה נכונה עבורו ונכונה עבור העיר אור יהודה", ציינה חברת המועצה, ליאת שוחט שצפוייה להתמודד על ראשות העירייה: "תקופת חדשה עומדת בפני העיר ואני בטוחה שנדע לקחת אותה למקומות טובים לה היא ראויה. ברמה האישית, טובת העיר וקידום החינוך בפרט הם בראש מענייני ואני בהחלט שוקלת את ההתמודדות על ראשות העיר".