נשיא המדינה קיים היום (שני) ביקור תנחומים בבית משפחתו של דני גונן ז"ל, אשר נרצח בפיגוע הירי במעיין עין ביבין בסמוך לדולב ביום שישי.


 


הנשיא לחץ את ידי בני המשפחה האבלים, חיבק אותם והביע צער עמוק על האובדן שחוו. אמו של דני ז"ל, דבורה, סיפרה לנשיא על האהבה של דני ז״ל אל הארץ ואל שביליה ועל מנהגו לטייל בכל הזדמנות שהייתה לו. עוד אמרה: ״דני היה איש חסד, איש טוב לב- ממיטב בני הארץ הזו, האבדה שלנו כבדה מנשוא".



רותם, אחותו, סיפרה לנשיא על כך שדני ז"ל היה דמות אב עבור אחיו הקטנים, לאחר שאבדו גם את אביהם שנפטר. הנשיא הקשיב לדברים בעצב ואמר: "אני בטוח כי כוחות הביטחון יגיעו אל הרוצח, וכי נביא אותו לדין המגיע לו".




ריבלין בביתו של דני גונן ז"ל. צילום: מארק ניימן


נתנאל חדד, שטייל יחד עם דני ז"ל ונפצע בפיגוע, סיפר לנשיא על אשר אירע. הנשיא הקשיב ואמר: "אתם משפחה מיוחדת, בעלת תעצומות נפש וגבורה עילאית ואין נחמה אל מול הנורא מכל מולו אתם נאלצים להתמודד".



הנשיא התרגש לשמוע על חייהם של חולים שהשתנו בעקבות תרומת איברים של דני ז״ל עליה ציווה בחייו: "רבים יישאו בליבם את רוחו ואופיו המיוחד של דני ז״ל והנתינה המלאה והשלמה של תרומת איברים היא דוגמא נוספת לאיש החסד שהיה, ונותר גם אחרי לכתו".