שלום  אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 

אני חושב שברית הדמים שלנו עם האחים הדרוזים היא מאבני היסוד של מדינת ישראל. אנחנו חייבים להבין את תחושותיהם אל מול מה שקורה לאחיהם בלבנון וסוריה, ואנחנו חייבים להגיד אמירה ברורה בנושא הזה. 
אבל מצד שני, ויש צד שני, המחזות שהיו אתמול במג'דל שמס היו מחליאים. אסור לקבל לינץ' כזה בפצועים בשום מקרה מאף אחד. צלם אנוש היא תכונה חשובה גם במצבי לחץ, ונכון, אני יודע שהדרוזים של מג'דל אינם הדרוזים הישראלים שלנו וברית הדמים איתם אינה קיימת בפועל. 

ובכל זאת, אנחנו נמצאים בימי מבחן בהם צריך לעשות הכל כדי לשמור על צלם ועל פרופורציות. ולכן אחינו הדרוזים מתבקשים להירגע רגע, לאסוף את עצמם ולטפל במשבר בדרכים המקובלות, ולא, אני לא מתכוון לדרכים המקובלות בסוריה. 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב. 
שר החקלאות אורי אריאל, האחראי גם על השרות הלאומי, הורה היום להפסיק להציב מתנדבי שירות לאומי באותם ארגוני שמאל קיצוני שסייעו לועדת האו"ם לחקירת "צוק איתן" להפיק את עלילת הדם שלה נגד ישראל.  
בדו"ח שמאשים את ישראל בפשעי מלחמה מצוטט ארגון בצלם כ-70 פעם. 16 פעם רופאים לזכויות אדם, 12 – המוקד לזכויות הפרט,  8 פעמים שוברים שתיקה, ו-5 פעמים יש דין. ויש עוד כמה דגי רקק. 
כל הארגונים הללו אגב מקבלים כסף מהקרן לישראל חדשה. למי שהתענין. אם גם חוק העמותות יחוקק והם יצטרכו לשלם מס על כסף שהם מקבלים ממדינות זרות כדי לבגוד במולדתם, אם גם יצטרכו לשאת תגים המסמנים אותם כסוכנים זרים – אולי זה לא יפחית את מספר הבוגדים שבתוכנו, אבל לפחות לא נממן אותם. גם זה משהו. לא?