גם הגופים הירוקים הגיבו אתמול בתקיפות למתווה והבהירו כי ימשיכו את המאבק במלוא המרץ. כבר במוצאי שבת הקרובה יערכו הארגונים הפגנה מול קריית הממשלה בצומת עזריאלי בתל אביב. המפגינים יצעדו אל בניין הביטוח הלאומי, "שם לוקחים מאיתנו הרבה מאוד ומחלקים פירורים", אמרו, "כשתשובה ונובל מקבלים את כל העוגה על חשבוננו". 

הפגנה נוספת תתקיים מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה תחת הססמה "באים לביבי הביתה - עוצרים את שוד הגז". בבאר שבע תתקיים הפגנה דומה באותה שעה, במרכז המורים בשדרות רגר. 

מור גלבוע, מנכ"ל ארגון מגמה ירוקה, השותף למטה המאבק, תקף את השר שטייניץ ואמר: "השר מזיע וממלמל כי הוא יודע עד כמה המתווה הזה מסכן את האינטרסים של מדינת ישראל. מכירת מאגרי הגז הטבעי הקטנים, 'כריש' ו'תנין', היא לעג לרש. משק הגז הטבעי יהיה כמו שוק הסלולר לפני הרפורמה. תקרת המחיר שנקבעה היא גזל. מתווה גז טוב חייב לכלול פיקוח על המחיר לשוק המקומי, שלא יעלה על שלושה דולרים ליחידה, ולא פי שניים כפי שנתניהו מעוניין לקדם, לשביעות רצונם של טייקוני הגז. אני קורא לכולם להגיע לעצרת בשבת ולהפגנות שעוד יהיו, עד שנעצור את שוד הגז".
 
אורלי ברלב, ממובילי המטה, אומרת: "מתווה מונופול הגז נכתב בשיתוף עם טייקוני הגז, שנכחו בפגישות ללא תיעוד וללא פרוטוקולים. כך לא מנהלים משק אנרגיה, כך מכינים שקשוקה. המתווה מנציח את מונופול הגז ואת מחיריו המופקעים, וכל זאת נעשה בהליך חשאי, ללא שיתוף הציבור. חייבים לצאת שוב לרחובות".