חוסיין אבו חדיר, אביו של הנער מוחמד אבו חדיר שנרצח לפני שנה, התראיין הבוקר (שישי) בגל"צ וסיפר על תחושותיו וכעסיו על רקע יום השנה להירצחו של בנו.
אבו חדיר התייחס לקושי שחווה מאז שאיבד את בנו ואמר: "חמישים שנה שאני חי לא היו כמו השנה הזאת, היה קשה. בבית המשפט היה לנו קשה". האב סיפר כי הוא מקפיד להגיע לכל הדיונים בבית המשפט ואמר על רוצחי בנו כי "חייבים ללכת לבית משפט אבל אני לא רוצה לראות אותם".
אתמול בציון יום השנה להירצחו של הנער לא נרשמו מהומות אלימות אלא הפרות סדר נקודתיות. גם חוסיין אבו חדיר העיד כי "לא היו בעיות אתמול". 

"אני צריך צדק בבית המשפט"

האב סיפר על כעסיו ועל רצונו לצדק: "אני צריך צדק בבית המשפט, לא עשו להם כלום עד עכשיו, לא סגרו לרוצחים את הבית כמו שעושים לערבים. למה לא עושים אותו הדבר ליהודים? איפה הצדק. רק לערבים אין צדק".
האב הציג את הצורך בעשיית שלום והוסיף: "ישראל יכולה לעשות שלום ולגמור את כל הבעיות אבל היא לא רוצה".
כזכור בחודש שעבר העידו בבית המשפט המחוזי בירושלים שלושת הנאשמים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר משועפט בשנה שעברה, יוסף חיים בן דוד (30), הנאשם המרכזי , ושני קטינים נוספים ששמם אסור בפרסום. ראשון להעיד היה אחד הקטינים שטען כי הצטרף למסע הרצח האכזרי בגלל תלותו בבן דוד. אביו של הנער, חוסיין אבו חדיר, הטיח בו: ״אתה שקרן״. 
על פי כתב האישום שהוגש ביולי בשנה שעברה, בן דוד, תושב אדם, יחד עם שני הקטינים, חטפו, הכו והציתו למוות את הנער בן ה-16 במהלך חודש יוני בשנה שעברה במותו על רקע לאומני. השלושה הואשמו גם בניסיון חטיפה של ילד בן 7 משכונת בית חנינא ביממה שקדמה לאירוע הרצח, ובניסיון לשרוף מכוניות של פלסטינים וחנות. הרצח שהתבצע לאחר סמוך לאחר אירוע החטיפה של שלושת הנערים בקיץ שעבר ובכתב האישום נכתב כי בן דוד היכה את אבו חדיר לפני שהוצת ואמר לו, ״זה בשביל שלהבת פס, זה בשביל משפחת פוגל, זה בשביל שלושת הנערים החטופים״.