איליה שמואלוביץ' בן ה-26 קעקע על זרועו את הכתובת 'ביבי ילד קקה'. דנה ספקטור ורן שריג שוחחו עם איליה ובדקו מה יש לו נגד ראש הממשלה ומה גרם לו לעשות מעשה כל כך קיצוני שיישאר איתו כל החיים.



"ביבי הוא לא מנהיג וזה נורא", אמר שמואלוביץ', "החלטתי לעשות את הקעקוע הזה כי זה דבר שממש מציק לי מבפנים וכבר נפלט לעור שלי. זה כמו לחרוט על עצמי שיש לי מאבק שאסור לי לשכוח, אני רוצה שכשאנשים יראו את המשפט הזה יהיה להם דיסוננס מסוים".



אף על פי שברור לכל שהקעקוע כוון נגד ראש הממשלה, איליה טוען למרבה הפלא שאין לו דבר נגד בנימין נתניהו: "ביבי זה לא העניין של בנימין נתניהו ספציפית. כל הזמן יהיה ביבי מסוים שמייצג קהילה מסוימת ושלא עושה את מה שהוא צריך לעשות ועם זה יש לי בעיה רצינית. מבחינתי אם מחר בבוקר ביבי מתחיל לעשות דברים אני משנה את הקעקוע ל-'ביבי גבר רצח'".



דנה ורן שהשתעשעו והתרשמו מהיוזמה המקורית תהו מה יקרה אם יום יבוא ואיליה, שלט המחאה המהלך, יתחרט שבחר לחרוט על עצמו את כתובת הקעקע המשונה. "אני יכול למחוק את זה, להוריד או לשנות את ביבי לדרעי/ בגין או מי שזה לא יהיה, זה לא משנה", השיב, "האינטרס שלי הוא לא נגד פוליטיקאי מסוים, המערכת צריכה להיות שקופה ולפעול בצורה כזו שאם אדם רואה בעיה מסוימת הוא יוכל לראות שהיא מטופלת".

שמואלוביץ' סיפר שאנשים לא מצליחים להישאר אדישים למראה הקעקוע שלו, ולחיי האהבה שלו כך מסתבר המשפט הזה רק מוסיף עניין: "בחורות מקבלות את זה כדבר מעניין, ממקום של אומץ, הן רואות את זה כמהלך. זה משפט פתיחה מדהים ונושא מרתק לשיחה עם כל העמדות – ימין, שמאל, מרכז. כולם נפתחים לזה ולכולם יש מה להגיד והדבר המוזר הוא שכולם מסכימים איתי".

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי