תושב אשדוד בן 50 נעצר הלילה (רביעי) בחשד שאיים על גרושתו בסכין.



במהלך הלילה התקבל דיווח במשטרת אשדוד מילד בן 11 על כך שאביו מאיים על אמו, גרושתו של האב. השוטרים שהגיעו לדירה לא מצאו את החשוד במקום ומעדויות שגבו עלה כי הוא היה שיכור. בהמשך התברר כי הרקע למעשים הוא ככל הנראה ויכוח על הסדרי ראייה בין ההורים.



לאזור הוזעקו צוותים נוספים ממשטרת אשדוד בכדי לסייע באיתור החשוד. לאחר מספר דקות זיהה צוות בילוש של משטרת אשדוד את החשוד.



מפקד צוות הבילוש שזיהה את החשוד בסמוך לבית סיפר: ״זיהינו אדם המגיע לכיוון הדירה על גבי אופניים חשמליות. כשבידיו הייתה סכין גדולה. כשהוא זיהה אותנו מתקרבים הוא החביא אותה בבגדיו. הוא היה נסער מאוד ולא הפסיק לקלל. כשהתקרבנו לעברו, הוא סירב לשתף פעולה והתנגד למעצר באופן פאסיבי. לאחר שמצאנו סכין קצבים על גופו הוא נעצר״.



החשוד נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, שם סירב לשתף פעולה עם החוקרים. מאוחר יותר נכלא בגין איומים ואחזקת כלי התקפה. היום יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון.



מפקד משטרת אשדוד, סנ״צ נועם שקל, ציין הבוקר: ״ארוע זה מהווה עדות נוספת לאן יכול להתגלגל ולהתפתח אירוע של אלימות במשפחה. לשמחתי הפעילות המהירה של שוטרי ובלשי התחנה הובילו למעצרו של החשוד בטרם הספיק לממש את כוונתיו. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם אותו אדם היה מגיע לדירה כשבידיו גרזן בגודל כזה. אנו נמצא עמו את הדין ונמשיך לפעול בנחישות בכדי להבטיח את שלום הציבור״.