הזמרים משה פרץ ועומר אדם עוררו היום (שבת) סערה ברחבי הרשת לאחר שבראיון ל"ישראל היום" הם אמרו דברים העלולים להתפרש כשובינסטיים ביחס שלהם להורות, לזוגיות ולנשים בכלל.



פרץ אמר בין היתר: "ירדן ואני מבינים אחד את השנייה וזוכרים כל אחד את המקום הטבעי שלו. לאמא יש את המקום הטבעי. ברגע שמתחילים לבלבל בין המקומות הטבעיים, להפוך צדדים, נהיה בלאגן, וחמישים אחוז מהזוגות מתגרשים".



הרשת החברתית התמלאה בתגובות נזעמות של קוראים ובין היתר, אחד הגולשים העלה פוסט זועם ובו כתב:  "אני לוקח לעצמי את החרות לענות לשני הטאלנטים -  אתם אנשים חסרי אחריות. יש לכם קהל ענק ובתוכו לא מעט צעירות וצעירים עבורם אתם מודל לחיקוי. יש אנשים ובעיקר נשים נפלאות שנלחמות יום-יום, שעה-שעה בתקשורת, ובארגוני חברה אזרחית וגם בכנסת, מלחמה סיזיפית וארוכה כדי לעקור את השיח המדיר והמקטין הזה מין השורש".



עוד הוא כתב: "לרובן אין את הבמה שלכם ואת היכולת שלכם לגעת בהמון. ואז אתם באים ובהבל פה מכניסים שוב לספירה הציבורית שיח שכאילו נלקח מלפני 50 שנה. אז כדאי שתדעו: לאמא (שימו לב שבשיח של השניים יש אמא ובעל, לא אמא ואבא) יש את המקום הטבעי שלה, רק מה, היא תבחר איפה הוא יהיה ורק אז הוא יהפוך לטבעי. בדיוק כמו לאבא".


 

הבוקר גיליתי שאני פראייר. כאבא שתמיד רצה להיות מעורב, ששאף, למרות המגבלות, להיות גורם משמעותי בחיי בנותיו, החל מהמטלות ה...

Posted by Daniel Harush on Saturday, July 11, 2015



נשים וגברים מתחילים להתבלבל במקומות


בראיון הזוגי משה פרץ עוד אמר: "אישה צריכה להבין את המקום הטבעי שלה. אני לא אומר שהמקום שלה הוא במטבח. לירדן לא חסר כלום, היא יכולה לפנק את עצמה... אבל כמו כל הילדים, הילדה הולכת לאמא. זה טבע האדם וטבע בעלי החיים. אמא מרגישה את הצאצאים יותר טוב מהבעל, מהאבא. אסור לבלבל. צריך כל הזמן לשמור על הסדר הזה".



עומר אדם המשיך גם הוא באותו הקו: "זאת אחת הבעיות בדור של היום, שנשים וגברים מתחילים להתבלבל במקומות... אני לא אומר שאישה צריכה לעמוד רק במטבח. אני לא חושב שאישה לא צריכה להתפתח ולגדול ולהחכים".



אדם המשיך: ""לא שאני שוביניסט, אבל זו בעיה כשהאישה מנסה לפרוץ את הגבולות הטבעיים שלה". פרץ הזדהה איתו ואמר: "זה הכי יפה שלאישה יש קריירה אבל עם כל זה, שקודם תהיה אמא ותעשה את התפקיד הזה במאה אחוז. כמו האימהות שלנו. האימהות של פעם".