18 בכירי עולם הפשע הגיעו הבוקר (שני) לבת המשפט המחוזי בתל אביב על מנת לשמוע את כתבי האישום שהגישו נגדם פרקליטויות מחוזות תל אביב בפרשה 512. בין הנאשמים הבכירים נמצאים יצחק ומאיר אברג'יל, אבי רוחן, מוטי חסין ו-14 נאשמים נוספים.



בין העבירות המיוחסות להם - כל אחד על פי חלקו: רצח, עבירות סמים, מיסים, הלבנת הון ועבירות נוספות. כתב האישום הוגש בהתאם לחוק המאבק בארגוני הפשיעה. 



על פי כתב האישום, הנאשמים היו מאוגדים בארגון פשיעה בינלאומי שפעל בישראל ובמדינות שונות בעולם, בתבנית מאורגנת, היררכית ושיטתית, מ-2002 ועד ל-2006 לפחות. 

ליצחק אברג'יל מיוחסות עבירות של עמידה בראש ארגון פשיעה, רצח, ניסיון רצח - בין ביתר של זאב רוזנשטיין, קשירת קשר לפשע, פציעה בנסיבות מחמירות, גרימת חבלה, ייצוא, ייבוא, סחר ואספקת סמים מסוכנים.

לגבי חסין, שמואשם ברצח דוד ביטון (דיידונה), טוענים בפרקליטות כי הוא התוודה באוזני אחד מעדי המדינה שרצח אותו באמצעות תרגיל "כיפה אדומה" מאחר שהשמיץ את חברי הארגון. בנוסף ישנם מחקרי תקשורת בין חסין לבין הקורבן ועוד.

עוד טוענת הפרקליטות, כי במסגרת הארגון ביצעו הנאשמים עבירות של ייבוא, יצוא, מסחר והספקה בסמים מסוכנים בהיקפים נרחבים בין מדינות שונות בעולם וכן עבירות אלימות חמורות בישראל, "אשר נועדו לבסס את השפעתו ועוצמתו של הארגון כנגד יריביו. הארגון פעל תוך הפעלת מערך לוגיסטי בינלאומי מסועף, שכלל זרועות באירופה, במזרח הרחוק ובישראל".
הארגון נאשם שהפעיל גם זרועות בבלגיה וספרד ובמזרח הרחוק. בראש כל קבוצה בארגון עמד מנהל, ונשמר המידור בין הקבוצות.