עולה חדשה בישראל. סו פרידמן, בת 90, הסבתא של ח"כ רחל עזריה (כולנו) עלתה ארצה היום (שלישי) מארצות הברית עם מטוס עולים שהביא ארגון "נפש בנפש".
ח"כ עזריה המתינה לסבתה בנמל התעופה בן גוריון ואחר כך כתבה בפייסבוק: "סבתא תמיד רצתה לעלות ארצה, זה היה החלום שלה והבוקר זכתה להגשים אותו באמצעות "נפש בנפש". בעבר כל פעם היה משהו שעיכב את זה: עבודה, ילדים. לפני כמה חודשים סבתא הבינה שכבר אין יותר סיבה שלא לעלות והחליטה להגשים את החלום”.

 רחל עזריה ותעודת הזהות של סבתה הנרגשת. צילום: באדיבות ארגון "נפש בנפש" 


"כמובן שהופתענו וגם קצת דאגנו, בכל זאת היא בת תשעים. אבל סבתא החליטה, עשתה, והיום היא בארץ. וזה מרגיש כמו סוג של נס”, כתבה חברת הכנסת שהגישה לסבתה הנרגשת את תעודת האזרחות הישראלית.
 

תכירו את סבתא שלי סו פרידמן, היא בת תשעים והבוקר עלתה לארץ. ליויתי אותה בשדה התעופה וזה היה אחד הרגעים המרגשים. סבתא ...

Posted by ‎רחל עזריה‎ on Tuesday, July 14, 2015

לאחר שפגשה את הסבתא הוסיפה: "ככה אני זוכרת אותה מגיל צעיר כשביקרה אותנו וככה היא גם חינכה אותי : שאין דבר העומד בפני הרצון, שכל מה שנרצה נוכל להגשים, ושעבודה קשה ומאמץ מביאים לתוצאות. והנה הבוקר שוב לימדת אותי את השיעור החשוב הזה -עלית לארץ, הגשמת חלום באומץ ובמאמץ. ברוכה הבאה סבתא!”.