שני צעירים כבני עשרים נהרגו ושניים נוספים נפצעו בינוני-קשה בתאונת דרכים חזיתית שאירעה הלילה (שישי) בין שני כלי רכב בכביש כפר סבא -אייל, סמוך לקיבוץ ניר אליהו. 

חובשים ופאראמדיקים של מד"א מרחב ירקון דיווחו כי לאחר נסיונות החייאה הם נאלצו לקבוע את מותם של שני גברים בשנות העשרים והעניקו טיפול רפואי לשני גברים, בהם צעיר כבן 25 במצב בינוני עד קשה מעורפל הכרה, עם פגיעה רב מערכתית שפונה לבית חולים מאיר וצעיר כבן 21 במצב בינוני עם חבלת ראש שפונה לבית החולים בילינסון.
פאראמדיק מד"א דותן יניב כ"ץ שטיפל בנפגעים במקום סיפר כי "כשהגענו ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד, במקום היו שני רכבים מעוכים לחלוטין. בתוך אחד הרכבים בכסא הנהג, נלכד צעיר כבן 23 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר, הענקנו לו טיפול רפואי תוך חילוצו מהרכב וביצענו בו פעולות החייאה, לאחר שהוא חולץ נאלצנו לקבוע את מותו".  

"מחוץ לרכבים שכבו שלושה פצועים נוספים, אחד מהם צעיר כבן 25 היה ללא סימני חיים ולאחר נסיונות החייאה קבענו את מותו במקום. שני צעירים נוספים שנפצעו, אחד בהכרה מעורפלת עם פגיעה רב מערכתית והשני בהכרה מלאה עם חבלות ראש, טופלו על ידנו בשטח ולאחר טיפול ראשוני פינינו אותם לבית חולים".