סוכל חיסול בין עבריינים: כתב אישום יוגש היום (שישי) בבית משפט השלום בבאר שבע נגד שלושה חשודים, תושבי שדרות ואשקלון, החשודים בקשירת קשר לביצוע פשע ובעבירות נשק.



בתום פעילות סמויה עצרה המשטרה את החשודים כאשר על גופם נתפסו אקדח, תחמושת ושני סכינים. למרות שהאקדח נתפס בתחתוניו של אחד החשודים, היתמם החשוד ואמר: "אין לי מושג איך זה הגיע לשם".



מפקד משטרת מרחב לכיש, נצ״מ אלי כזרי, התייחס לפשע שנמנע ואמר כי מדובר בפעילות איכותית שמנעה פגיעה בחיי אדם.



בתקופה האחרונה זיהו במשרדי ימ״ר לכיש סכסוך אלים בין שתי כנופיות עבריינים מקומיות. "הסכסוך כלל מספר ניסיונות פגיעה הדדיים בין חברי הכנופיות, על רקע מאבקי שליטה וכוח ביניהם. כאשר הבנו כי מדובר בסכסוך אלים ומסוכן נכנסנו מיד לתמונה", ציין מפקד היחידה, סנ״צ יגאל קלימיאן אשר הוביל את הפעילות.



בשבועות האחרונים עקבו בלשי היחידה אחר החשודים ובשבוע שעבר במהלך פעילות מבצעית, זיהו את שלושת החשודים נוסעים יחדיו במונית למרכז הארץ. כשהגיעו לאחד היישובים באזור המרכז, זיהו הבלשים כי החשודים יורדים מהרכב ונעים לכיוון שטח נטוש. לאחר שלקחו את האקדח והתחמושת התחילו החשודים בנסיעה חזרה לכיוון דרום.



באזור צומת גן יבנה פשטו הבלשים על המונית בה נסעו שלושת החשודים ותפסו את התחמושות שהסתירו על גופם. שלושת החשודים, תושבי שדרות ואשקלון, נעצרו ונלקחו לחקירה במהלכה התברר כי אחד החשודים שוחרר לאחרונה ממאסר בגין עבירות אמל״ח וחשוד נוסף שוחרר ממעצר בגין אירועי אלימות קשים.