לפני שנתחיל בנושאים הכבדים רבותיי, התחילה עונת הרחצה. אנשים הולכים לחופים בכדי ליהנות, להשתזף, לנוח, לשחות, לקבל צריבות ממדוזות, ללקק קרטיבים, להביט בפולקס של יפיפיות ישראל ההולכות עם בגדי ים שלא יכולים לשמש תחתון לעכבר, לצפות בזכרים מיוזעים עם טונה שמן שיצאו מהמכון להרמת משקולות ומדהימים את עיני הרואים השוזפים את עיניהם בכל ערימת החיטובים הזאת, אבל - זה מסוכן. 

זה מסוכן כי כשאנשים נכנסים לים הם לא יודעים את הדאווין של הים, את הזרמים, את הקומבינות שיש לגלים, והנה התחיל גל טביעות. אנשים מתים, צעירים בני 17 ומבוגרים בני 70 שחושבים שהם המציאו את הים פשוט מתים וזה צער ונזק למשפחות וכאב נורא. רבותיי, הים הוא אכזר זו לא קלישאה, זה לא צחוק וזו לא בדיחה. כמציל ודייג לשעבר אני אומר לכם: אם אתם חושבים שאתם יוצאים בלילה לבלות ומתכוונים לסיים את הבילוי בטבילה לילית כי אתם בטוחים שאתם השחיינים הכי טובים או האנשים הכי אמיצים זה מסתיים במוות, תיזהרו. 
במקורותינו הקדושים כתוב "ושמרתם נפשותיכם" אבל לא רק שמרתם נפשותיכם מהים, הינה מקרה נוסף שהוא סיוט: שוכבת אישה להנאתה בשמש בחוף בחדרה ומשתזפת ואז כמו משום מקום מגיע ג'יפ ארבע על ארבע ופשוט דורס אותה על החול. רבותיי זה יכול להיות טרקטורון או רכב ארבע על ארבע וזה בדיוק אותו סיפור כמו כל "האינדיאנים" שמשתוללים על כל מיני כלי רכב דו גלגלים על מדרכות. כבר הגענו לכ-500 פצועים, מתוכם כ-50 קשה, וארבעה הרוגים בתקופה האחרונה. זה לא יכול להימשך ככה. 

ופה המקום לציין: שלום אדוני השר לביטחון פנים, שלום חברי הממשלה, שלום ח"ככים השורצים בבית המחוקקים ואמורים לחוקק חוקים לטובתם של בני העם היושב בציון. הגיע הזמן לעבוד רבותיי, הגיע הזמן שתחלו חקיקה אכזרית כנגד כל אותם מתפרעים ומשתוללים אלימים, ושמשטרת ישראל תשכיל לייצר עובדות בשטח ותחרים מידי יום כלי רכב אותם תחלוט או תמכור וזה יממן את עלות השוטרים החדשים שיטפלו בפשיעה. 
אלפי אופניים חשמליות תחרימו, תמכרו ותנפצו. תעשו עם זה מה שאתם רוצים, קנסות אדירים, מעצרים ושיפוט מהיר. אני חוזר על זה כבר 10 שנים, אני יודע שבסוף אתה מקבלים את ההרצאות שלי חתיכת אנשים חסרי מעוף ודמיון. אתם לא שווים גרוש מהמשכורות שאתם מקבלים כי אתם לא עושים למען האזרח. רובכם. רובכם עושה רק למען עצמו. 
ועכשיו נעבור לאירוע שהסעיר את המדינה – לא, לא הסכם עם האיראנים, זה לא הסעיר, זה עיצבן. יש את הסיפור של בית"ר ירושלים, קבוצת כדורגל שכקבוצה לא שווה לליגה ב' במחוז נידח באנגליה, בהולנד או בגרמניה, כקבוצת כדורגל עם איכויות, אין להם את זה. הדבר היחידי שיש להם ושנחשב בעיני חלק מהציבור כאיכותי ובעיני חלק מהציבור כחוליגני זה האוהדים שלהם שבראשם בולטת קבוצה בשם 'לה פמיליה'. 
אני לא רוצה ללכלך על אוהדי בית"ר כי לא ראיתי את המשחקים שלהם מזה שנים ארוכות ולא נכחתי במהלך תופעות האלימות שלהם אבל ישנם כמה אנשים שכן. אנשים שאוהבים את בית"ר, שגדלו על בית"ר וחונכו על ברכי הקבוצה. אחד מאותם אנשים הוא אלי אוחנה, אני לא אוהב אותו בתור פרשן טלוויזיה אבל עבדתי אותו בערוץ הספורט, והוא בחור נחמד מאוד שמתגלה כבחור אמיץ. אוחנה קם ודיבר בריש גלי באמצעי התקשורת בקולו שלו, לא בציטוטים ולא בהוצאת דברים מהקשרם. 
וכך הוא אמר לרדיו ירושלים: "מדובר בחוליגנים, חולירות, זבל אנושי. אלה אנשים שבאים לעשות פרובוקציות, שבאים לריב ולגרום נזק לבית"ר ירושלים וגם תדמיתית למדינת ישראל. כמה המאות האלה הם חלאות, והם בעיני מחבלים בקבוצה, אי אפשר להגדיר זאת אחרת. אין לי מושג מה עובר לאותם חולירות בראש, הם אף פעם לא היו אוהדי בית"ר, הם באו לעשות נזקים והם עושים את זה לאורך כל השנים האחרונות. כל שחקן שרק מנסה לומר מילה בגנותם הם יורדים לו לחיים, ראו מקרה אריאל הרוש ואיציק קורנפיין. הם גורמים לאנשים הטובים, השפויים והנורמלים, שהם רוב אוהדי בית"ר, להדיר את רגליהם מהאצטדיון. היום אני מתבייש להיות שייך לבית"ר ירושלים". 
כך אלי אוחנה הסמל, דמות שאוהדי בית"ר היו מוכנים לשחוט את אוהדי הפועל ומכבי אם היו אומרים מילה רעה אחת נגדו, ואוחנה בראייה מפוקחת אומר דברים קשים מאוד. כנראה שהוא לא טועה.

 עוד אוהד של בית"ר ירושלים, הפרשן והעיתונאי אלי סהר כתב מאמר דעה תחת הכותרת: "מחזיר את תעודת האוהד". סהר אמר משהו שגם אני שמתי לב אליו ואני לא חושב שראיתי אנשים אחרים שכתבו על כך, והוא אומר ככה: "יותר מהוונדליזם של האוהדים, הסנוקרת הגיעה מכיוון השחקנים שהלכו בסיום המשחק להודות להם. על מה בדיוק? זו לא הייתה תודה אלא התחנפות מתוך פחד. בית"ר בשנים האחרונות מתנהלת בשלטון הפחד של אוהדים חסרי תרבות מינימלית". 
אני ראיתי את הקטעים המצולמים ולא הבנתי בהתחלה. צפיתי במשחק וראיתי שבין עשן האבוקות לדגלי כהנא פתאום מתקרבים שחקני בית"ר ירושלים לאוהדים, ועוד בשניות שהשוער של שרלרואה חטף חפץ בראש ושכב פצוע והם מוחאים כפיים לאוהדי בית"ר, השחקנים(!). במקום לגנות אותם, במקום להתחנן בפניהם במהלך המשחק שיפסיקו, הם הולכים לקרבת האוהדים ומוחאים להם כפיים, זה היה אבסורד. אני מניח שאם ראש בית"ר המנוח ז'בוטינסקי ואם האיש שמזוהה יותר מכל עם בית"ר, המנוח זכרו לברכה מנחם בגין, היו רואים את ההתנהגות הזו הם היו מזועזעים.