אסנת מנדלוביץ', אמו של סמל עוז מנדלוביץ', שנהרג בדיוק היום לפני שנה בקרב בשכונת שג'אעיה בעזה במהלך מבצע "צוק איתן", פרסמה סטטוס מרגש ובו סיפרה כי בנה אמר לה "אמא הלוואי ואני אהיה אבא כמו שאת אמא שלי" ומיד תיקנת..לשלנו. אני זוכרת שחייכתי לעצמי, שאתה בטח תהיה טוב יותר כי היית מדהים ומיוחד, ועניתי לך.. עוזי תשתחרר כבר, כזה כייף כשאתה בבית", סיפרה.



"אומנם זה נטע בי תקוות שיום אחד תהיה אבא.. אך גרם לי להבין את הערכה הרבה שלך אלי ושהרגשת צורך לבטא סתם כך, בלי סיבה. כי עמוק בפנים ידעת שעוד מעט ניפרד לעולמים", הוסיפה אסנת.



עוד סיפרה האם: "בשבת האחרונה שהיית בבית קראת לחן לבוא איתך לקלח את קוקו התוכי, רצית שתלמד, הרי כבר שבע שנים רק אתה מטפל בו, אז למה פתאום חן צריכה ללמוד?"



"היום ה- 20/7 בדיוק לפני שנה הגיעו אלי החיילים, לבשר לי את הנורא מכל "את אסנת מנדלוביץ - בנך עוז... נהרג !" קר וקודר. וזהו מאותו רגע, עולמנו חרב וחיינו השתנו ללא היכר. ככל שהזמן עובר הקושי גובר", כתבה.



"עדיין הדפיקה בדלת מהדהדת בראשי ,זכרון ליום הקשה הזה בו הודיעו לי שאתה כבר לא איתנו. ואני עדיין מחכה אולי בכל זאת תחזור , כי איך אפשר לוותר על יצירת מופת כמוך", כתבה אסנת.

 
 

היום ה- 20/7 בדיוק לפני שנה הגיעו אלי החיילים , לבשר לי את הנורא מכל " את אסנת מנדלוביץ: בנך עוז... נהרג !" קר וקודר. ו...

Posted by ‎לזכור את עוז- לזכרו של עוז מנדלוביץ'‎ on Monday, July 20, 2015