"האח הגדול" נוסח אייל גולן. מי חיפש להאזין בסתר ולצותת לשיחות הסלון שניהל כוכב הזמר הים תיכוני אייל גולן, בביתו שברחובות? זו השאלה שמעסיקה מאז סוף השבוע את הזמר ומקורביו וכן את המשטרה שפתחה בחקירה סמויה בניסיון להתחקות אחר העומדים מאחורי הצבת מתקן רב עוצמה לביצוע האזנות סתר וציתותים לא פחות מ"האח הגדול".


נודע כי גולן, שמצוי בסכסוך ארוך עד כדי ניתוק עם גורמים מסחריים ועם כלי תקשורת לא מבוטל, לא פוסל כי הם בשיתוף קולגות בתחום המוסיקה חברו יחד בניסיון לסחוט אותו, להפלילו או לרקום סביבו מזימות שווא.

גורם המקורב לזמר הנערץ סיפר למעריב אונליין כי בתקופה האחרונה חש גולן ששיחות מהסלון הביתי שלו זולגות החוצה: "הוא קיבל רמזים בשיחות עם גורמים שונים לדברים שנאמרו בינו לבין אנשיו בסלון ביתו או בחצר הבית אפילו. דברים שלא יכלו להגיע לאוזן נוספת אלמלא אותה האזנת סתר שנחשפה כאמור.

הוא שכר את שירותיה של חברה פרטית שתוך זמן קצר הצליחה להתחקות אחרי מתקן לציתות והאזנות סתר מתוחכם ורב עוצמה מבחינת יכולת הקליטה שלו. הם עקבו אפילו אחרי הודעות SMS ומסרונים בוואטצאפ ויכלו לקבל מידע על כל פרט שמתרחש בבית ובסביבתו". תלונה במשטרה טרם הוגשה והחקירה הסמויה מתנהלת על ידי חברת חקירות פרטית ששכר הזמר.

עוד הוא מציין כי "האנשים לא פרייארים. הם התקינו את המערכת מחוץ לביתו, אבל היא כוונה לעבר הבית, לרבות המצלמות שתיעדו כל תזוזה במשכנו של גולן. הפרטיות שלו נגזלה ממנו ברגל גסה. מכשירי הטלפון כבר למדנו שמשמשים לצורכי איכון אבל הם הופכים להיות כלי המשחית שלנו לנוכח האזנות הסתר והציתותים המכוערים". אותו מקורב מזכיר ניתוק חריף של גולן מגורם מסחרי תקשורתי וכן על תחרות של קולגות מהרגע שבו גולן יצא נקי וחף מפשע מפרשת הנערות.

"כמו בכל סיפור שבו יש גורם אחד שמצליח וצובר תאוצה כל הזמן, אין בעולם אפשרות להשיג 100 אחוז מעריצים ומפרגנים ולכן מול התמיכה וגלי האהדה ישנם גם מלעיזים ושולחי חיצי הביקורת. מתוך אלה, מעריכים בסביבתו של גולן, נולדה עתה הפרשה המכוערת הזו כשאנשים מרשים לעצמם לעקוב אחר כל תנועה שלו ולרדת לחייו". מליאם הפקות נמסר בתגובה. "אנו מזועזעים שאנשים במדינת ישראל יכולים לבצע מעשים חמורים וקשים מעין אלה".