ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים מצטרף למאבק ההסברה של ישראל. הארגון שכר את שירותיו של מכון המחקר "מבט לתקשורת הפלסטינית", בראשותו של איתמר מרכוס, כחלק מתכנית המאבק של הארגון נגד הצעת ההחלטה שצפויה להגיע לדיון בכנס המורים הבינלאומי EI שייערך בקנדה השבוע.



במסגרת המאבק הוכנה חוברת מיוחדת בשפה האנגלית שתחולק בכינוס לכל ארגוני המורים, בה רוכזו התכנים האנטישמיים נגד ישראל והיהודים המשודרים בתקשורת הפלסטינית ובעיקר בטלוויזיה החינוכית הפלסטינית המכוונת לתלמידי מערכת החינוך ברשות.



בחוברת מרוכזים שמות בתי ספר ברשות הנקראים על שם טרוריסטים וראשי חוליות טרור שרצחו יהודים רבים, התבטאויות של בני נוער וילדים בתקשורת הקוראים להרג יהודים ולכיבוש מדינת ישראל ועוד.



איתמר מרכוס, ביחד עם 4 נציגים נוספים של ארגון המורים, ישתתפו בכנס בקנדה כשליחי ארגון המורים.



יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, אמר כי הצביעות של חלק מארגוני המורים בכנס היא בלתי נסבלת. "בבתי הספר הישראלים התלמידים שרים שירים לשלום, בעוד המורים ברשות הפלסטינית מלמדים את תלמידיהם שנאה וטרור. אנו בארגון המורים פועלים לדו קיום כל הזמן. פרס החינוך שלנו נקרא על שם אחמד טאהא אגבריה, שהיה מזכיר סניף המשולש בארגון ומורים בני כל העדות והלאומים הנם שווים אצלנו".



ארז הוסיף: "אני מורה ואזרח גאה ולא אתן לאף ארגון לקרוא לחרם על מדינת ישראל. לא אתן יד לקריאות אנטישמיות נגד יהודים ומדינת ישראל. לכן, הנחיתי את הצוותים המקצועיים בארגון להיערך בצורה הטובה ביותר עם חומרי ההסברה ולהתנגד נחרצות להצעות שיועלו בועידה, גם אם נהיה היחידים שיעשו זאת. אני תקווה שנצליח לשכנע מדינות וארגונים אחרים".