הזמר אייל גולן הגיב הערב (חמישי) לטענות כי תלונתו על האזנות הסתר שבוצעו לכאורה בביתו היא תרגיל יחצני.



בסטטוס שפרסם ברשת הפייסבוק הוא כתב: "חברים יקרים, בשעות האחרונות רצות שמועות לגבי ההאזנות שהן תרגיל יחצני וסיפור בדוי. חשוב לי להדגיש שאנחנו העברנו את כל החומרים כפי שהם למשטרה באמצעות עורכי הדין, ואם הדבר נכון מדובר בשערורייה. אם הדבר אינו נכון זו שערורייה גדולה אף יותר".



גולן הוסיף: "אנו בטוחים שמשטרת ישראל תעשה את העבודה ביסודיות ובנאמנות. צר לי על הספקולציות של אנשים, בקרוב הכל יתברר".



מוקדם יותר נרשמה התפתחות בחקירת הפרשה, עם הפרסום כי אתמול בשעות הלילה הגיע הזמר בפעם השנייה אל משרדי מפלג ההונאה שבמחוז ת"א במשטרה.



גולן חידד פרטים בעניין התלונה שהגיש ובמשטרה החלו לבחון  האם התבצעה עבירה פלילית כנגד גולן. כזכור, על חקירת הפרשה הוטל צו איסור פרסום, כמו גם על שמות נחקרים או עצורים באם ישנם כאלה.



ל"מעריב-אונליין" נודע כי במשטרה נבדקת האפשרות כי לא בוצעה האזנת סתר לזמר, וכי אין קשר לכאורה לשמות שמסר גולן בתלונתו למי שעשויים לחפש ברעתו. יחד עם זאת, החקירה עדיין נמשכת.



עוד נודע כי בשעות הלילה והבוקר נרשמה התפתחות בחקירה, שפרטיה נכללים בתוך צו איסור הפרסום.



כזכור, ביום שני פורסם כי במשטרה נחקרת האפשרות כי הורכב מכשיר להאזנות סתר בביתו של הזמר שברחובות. בעת הדיווח, נודע כי הזמר לא פסל את האופציה כי מדובר בקולגות בתחום המוסיקה וגורמים מסחריים שחברו יחד בניסיון לסחוט אותו, להפלילו או לרקום סביבו מזימות שווא.


גורם המקורב לזמר הנערץ סיפר למעריב אונליין כי בתקופה האחרונה חש גולן ששיחות מהסלון הביתי שלו זולגות החוצה: "הוא קיבל רמזים בשיחות עם גורמים שונים לדברים שנאמרו בינו לבין אנשיו בסלון ביתו או בחצר הבית אפילו. דברים שלא יכלו להגיע לאוזן נוספת אלמלא אותה האזנת סתר שנחשפה כאמור.