הנער שברח ביום רביעי שעבר מטיפולי כימותרפיה בבית החולים רמב"ם, והושב לבית החולים בצו בית משפט, ביקש מהציבור לבוא ולהפגין עבורו מחר (שני) מחוץ לבית החולים. 



הנער בן ה- 16 ברח ביום רביעי מבית החולים רמב"ם במהלך קבלת טיפול כימותרפיה. לפני כשנה כבר כפה בית המשפט על הנער לקבל את טיפולי הקרינה והכימותרפיה, בניגוד לרצונו. עקב בריחתו של הנער מבית החולים בשבוע שעבר, קבע בית המשפט לענייני משפחה בטבריה כי על המשטרה לאתר את הנער ולהביאו לבית החולים, בכדי לחייבו לקבל את המשך הטיפולים. הנער אותר על ידי המשטרה והוחזר ביום חמישי לבית החולים. 
 בסרטון אותו הפיצה היום משפחתו של הנער לתקשורת, אמר הנער: "עם ישראל היקרים, אני מבקש מכל מי שיכול לבוא להפגין כאן בכניסה לבית החולים רמב"ם בחיפה לגבי הטיפול בכפייה שרוצים לעשות לי. שלא יתנו לי טיפול כפייתי באזיקים.  גם אם אני צריך למות, תנו לי למות בכבוד, זו כל הבקשה שלי". הנער סיפר: "אני מתגעגע למשפחה ולחברים. אני מפחד שהטיפולים יהרגו אותי". עוד הוסיף הנער: "בבית חולים רמב"ם טיפלו בי מאוד יפה, אני רק לא מעוניין בטיפול בכפיה". 
 

עו"ד אפרים דימרי אשר מייצג את המשפחה בהתנדבות, אמר הערב: "בימים הקרובים יתקיים עוד דיון בנושא ואנחנו מקווים מאוד שהפעם בית המשפט יקשיב לנער וישמע את דברו ויכבד את רצונותיו של הנער, למרות שהוא קטין, וייתן לו את האפשרות להחליט את אופן הטיפול בו". 
 
מבית החולים רמבם נמסר בתגובה: "הנער מאושפז על פי צו בית משפט. הוא מסרב טיפול ולכן שוהה בחדרו. אין שום כוונה לטפל בו בכח. הסיבה: טיפול איכותי במחלתו הוא טיפול ארוך טווח שמחייב שיתוף פעולה והתחייבות לעמוד בפרוטוקול טיפול ארוך וקפדני מצד הנער ומשפחתו . בלי שיתוף פעולה לא תהיה יעילות לטיפול".