גדעון לוי פרסם הבוקר (חמישי) בטור הדעה שלו בעיתון 'הארץ' ביקורת נוקבת נגד השמאל הישראלי. לטענתו של העיתונאי, המתנחלים ניצחו את מדינת תל אביב במאבק על הארץ כי הם פשוט רצו יותר. גבי גזית שוחח עם לוי ברדיו ללא הפסקה על הנושא ושמע ממנו אמרות קשות על חבריו למחנה .
"המתנחלים ניצחו בגלל הרפיסות של השמאל ושל מדינת תל אביב", הכריז גדעון לוי, "הם ניצחו כי איכפת להם יותר והם מוכנים להקריב יותר. הצד השני מתעסק במחאות קוטג' ומחאת הסרדינים, גם זה ליומיים שלושה וגם זה אף פעם לא מספיק".

לתוכנית של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה 
לטענתו של העיתונאי פינוי המתנחלים משא-נור והרס "בתי דריינוף" בבית אל הם לא אלא הצגה מגוחכת: "יש מעל לחצי מיליון מתנחלים וזה מצב בלתי הפיך. הם הצליחו במטרה העיקרית שלהם והיא הייתה מלכתחילה לסכל כל סיכוי לחלוקה ולהסדר של שתי מדינות. יש היום מעט מאוד אנשים שבאמת חושבים שעוד אפשר לחולל שתי מדינות. אלה שממלמלים את זה יודעים היטב שאיחרנו את הרכבת הזאת מזמן, הם ממשיכים למלמל את זה כי הם מרוויחים ככה זמן ולא מציעים שום דבר אחר".
לוי הפנה את זעמו בעיקר נגד תושבי תל אביב: "מעולם לא היה להם איכפת ממה שקורה שעה מהבית שלהם והם גם לא היו שם כמעט אף פעם. הם יודעים שמשהו לא בסדר אבל לכל הרוחות למה שיהיה להם אכפת. הבעיה שלנו זה הרוב הדומם שיגיד בכל הסקרים שהוא בעד שתי מדינות וימשיך לנמנם. שיצביע יאיר לפיד, מפלגת 'העבודה', 'מר"צ' ו'כולנו' ויגיד שהוא נורא בעד שלום אבל לא עכשיו ולא כאן".

בהמשך הוסיף :"לא חסר בית לשמאל ולא אידיאולוגיה. מה שחסרה זו האש. במחנה המתנחלים האש יוקדת, הוא לא הולך פעם בחודשיים לכיכר להקשיב לשלמה ארצי במזג אוויר נוח. מחנה המתנחלים נאבק, נלחם דונם אחרי דונם, יום אחרי יום, שנה אחרי שנה. אצלנו אחת לכמה חודשים הולכים להפגנות. זה לא מאבק, זה לא זעם וזו לא מחאה ומזה לא ייצא שום דבר". 

ערכה:  ליאת מלכא בלכטובסקי