שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע



בג"צ פסק את פסוקו להרוס את בתי דריינוף בבית אל, בעיקר בשל עקרון סופיות הדיון: אמרנו. ולכן לא נשנה את החלטתנו. והמדינה חשה להרוס.


יש בישראל אלפי בתים שנבנו על ידי ערבים שיש עליהם צווי הריסה שקיבלו תוקף בבתי משפט.. והרשויות לא אוכפות: בדואים בנגב ובגליל, בירושלים. גם על הבניה הבלתי חוקית של משפחת נוואגע בסוסיה צריך לחול עקרון סופיות הדיון אבל המדינה לא חשה להרוס. מפחד הלחץ הבינלאומי.



אבל האמת היא שבג"צ ממש לא מסוגל לחרוץ דין צדק בשאלת קרקעות, כי אין שום בית משפט מתחתיו שדן במחלוקת. ועדת אדמונד לוי קבעה ב-2012 שיש להקים בית משפט לקרקעות ביהודה ובשומרון. נתניהו לא הקים אותו. עמותות השמאל רצות ישר לבג"ץ. אין עדים בבג"ץ ואין חקירה נגדית. ולכן קל לו לטעות פעם אחר פעם, ואחר כך גם להתעקש.





שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב



כל המחמאות שבעולם למשטרה ולשב"כ, שבניגוד למה שהורגלנו פענחו את הצתת כנסיית הלחם והדגים שאירעה לפני כחודש וחצי. החשוד המרכזי הוא ינון ראובני, פעיל ימין סהרורי שמאמין שנצרות היא עבודת אלילים שצריך להכרית מן העולם. הפענוח הגיע לאחר עבודת נמלים של שבועות וצירוף פיסות זעירות לפאזל שהושלם, אז הנה הוכחנו שאפשר לפענח גם פשעים מהסוג הזה. עכשיו נותר להמתין לבית המשפט, הם עוד מסוגלים לפסוק לדגנרט הזה עבודות שירות בבית הכנסת, במקום חמש עשרה שנים מאסר בפועל ללא שחרור מוקדם, מה שהוא צריך לקבל לדעתי.