מעצרו של ישי שליסל, החשוד בדקירה במצעד הגאווה בירושלים, הוארך ב-12 ימים כך נקבע הבוקר (שישי) בבית משפט השלום בירושלים. שליסל דקר שישה אנשים, אחת מהם מאושפזת במצב אנוש בבית החולים שערי צדק בבירה וצעיר נוסף נמצא במצב קשה. 



טרם תחילת הדיון תקף שליסל (40) את מערכת המשפט בטענה שהיא אינה פועלת לפי חוקי התורה.



שליסל התשחרר מהכלא רק לפני שלושה שבועות לאחר שריצה עונש מאסר על מקרה דומה בו דקר שלושה בני אדם במצעד הגאווה שנערך בירושלים ב-2005.



על פי דיווחים, שליסל עצמו הפיץ בשבוע שעבר מכתב, בו טען כי ישנה חובה לעצור בכל מחיר את מצעד הגאווה: "בעוונותינו הרבים שוב רוצים הרשעים לעשות מצעד של תועבה, דווקא בעיר של מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא למען טמא את מקדשו ולחלל את שם קודשו ביום חמישי. הם תמיד מחפשים להגדיל את החרפה ואת חילול השם. הם רצו לעשות מצעד ענק בירושלים ואז בזכות משאת הנפש של עם ישראל ביטל הקדוש ברוך הוא את כוונתם. ואז הם רצו לעשות מצעד עולמי ולחלל את שמו בכל העולם".



כמו כן, לפני כשבוע וחצי, התראיין שליסל לכלי התקשורת החרדי "נייעס" והתייחס למצעד הגאווה: "הטמאים רוצים להמשיך לטמא את ירושלים. הם הורסים את עם ישראל ורוצים להגדיל את חילול השם. הם רוצים לעשות את המצעד הארצי והעולמי בירושלים של מאות אלפי טמאים רחמנא ליצלן, ולחלל אותה את עם ישראל".