הזמרת אחינועם ניני לא מסתירה בדרך כלל את דעותיה הפוליטיות, שלעיתים, כמו במבצע צוק איתן בקיץ שעבר, אף גרמו לסערה ברשתות החברתיות ובתקשורת. 



גם הפעם ניני לא נשארה אדישה לאירועי היומיים האחרונים, בהם נדקרו אתמול שישה צועדים במצעד הגאווה בירושלים, ואילו היום הוצת בית בכפר דומא, בו נשרף למוות תינוק בן שנה וחצי, וארבעה בני אדם נפצעו, בהם אחיו בן ה-5 והוריו שנפצעו קשה.



בפוסט נוקב שפירסמה היום (שישי) הזמרת בחשבון הפייסבוק שלה, היא האשימה את הממשלה והעומד בראשה באירועים האחרונים: "ובכן, עכשיו שרפו תינוק. כי הנער אבו חדיר לא היה מספיק. והצתת הכנסייה ומסגדים אין ספור, גם לא. לא רוו אלה את צמאונם לדם! והדוקר הפסיכופאט במצעד הגאווה!! כן, כן, כל אלה מוסריים ונפלאים!! כי הם "יהודים טובים" וכי הם כולם פועלים ב"התאם למדיניות הממשלה".



 

ובכן, עכשיו שרפו תינוק. כי הנער אבו חדיר לא היה מספיק. והצתת הכנסייה ומסגדים אין ספור, גם לא. לא רוו אלה את צמאונם לדם! ...

Posted by Noa (Achinoam Nini) on Friday, July 31, 2015

ניני הוסיפה כי: "אותה הממשלה שחבר כנסת מן הקואליציה שלה קורא לעלות עם דחפור על בית המשפט העליון! אותה ממשלה המאשרת עוד ועוד בנייה בשטחים, המפמפמת להתנחלות המשיחית את האגו, לא מעמידה לדין, מעלימה עין, מזרימה כספי ציבור הנגנבים מפיותיהם של ילדים רעבים ונזקקים מכל הסוגים, למען בנייה של עוד כביש ועוד גדר, ועוד בתים לא חוקיים, העסוקה יום ולילה בגינויי ההסכם עם איראן תוך ניפנוף ידיים צדקני ובאותו הזמן ממשיכה לבנות, ממשיכה לגזול אדמות, ממשיכה להחזיק מליונים של פלסטינים בתנאים תת אנושיים". 



הזמרת אף קראה לציבור לצאת ולמחות ברחובות: "עלינו לצאת לרחובות לא על קוטג' ומילקי וגם לא על יוקר המחייה, שהם כולם חשובים, אך כעת על חיינו עלינו להיאבק! על נשמתנו, על עתידינו, על טיפות המוסר, החזון והמוסר האחרונים שעוד נותרו פה!! על זכותנו לחיות חיים של שלום ותקווה על פיסת אדמה, קטנה כפי שתהיה, למי זה אכפת?? מי רוצה להקריב את חיי בנו על חתיכת אבן, אלוהים אדירים!!??? לרחובות!! ואתם, ממשלה יקרה, אנא, עשו לכולנו טובה והתפטרו כבר!!".