בבית החולים שיבא תל השומר עדכנו הערב (שבת) במצבם של בני משפחת דוואבשה, האם ריהאם והבן אחמד בן ה-4, שאחיו התינוק נרצח בשריפה למוות כשבקבוק תבערה נזרק על ידי יהודים על ביתם שבכפר דומא. ד"ר מרינה רובינשטיין, רופאה בכירה בטיפול נמרץ ילדים סיפרה: "אחמד קיבל כוויות נרחבות והמצב שלו מאד קשה ועדיין קיימת סכנה לחיים שלו".



פרופ' יוסי חייק, ממלא מקום מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית הוסיף על מצבו של אחמד כי "כרגע הילד יציב. זה לא אומר שהוא יחלים, זה לא אומר שצפוי קרב קל על חייו אבל הקרב הוא עיקש ויש לנו סבלנות. מדובר פה באשפוז של כחצי שנה. אם נצליח להוציא אותו לשיקום לפני כן זה יהיה טוב והוא צריך לשרוד את המצב הזה".

"לצערי האם במצב קשה יותר עם פגיעה נרחבת בריאות", הוסיף פרופ' חייק, "את הבעיות אנחנו רואים אחרי מספר ימים מפני שמערכת החיסון ירודה. לאם יש כ-90 אחוז כוויות מדרגה שלישית, לכן גם זמן ההחלמה שלה ארוך. צריך להמתין לפחות כשבוע עד שנחליט איך מכסים את האזורים הפגועים במעט מאד עור שנשאר. היא פצועה באופן אנוש והבנתי שגם כך האב שסורוקה מעדכנים במצבו".


בעקבות שמועות שנפוצו ברשות הפלסטינית על מותה של האם, אמר פרופ' חייק כי הדבר אינו נכון וביקש "איפוק וסבלנות". הרופא הוסיף כי "זה לא טוב לאף אחד מאיתנו וזה גורם לנו לעומס. כולם יקבלו עדכון והמשפחה בתמונה ואנחנו משתדלים להקל עליהם ככל שניתן".



קודם לכן, ביקרה משלחת בכירים מהרשות הפלסטינית את משפחת דוואבשה בבית החולים.  שר הבריאות ג'וואד אוואד אמר כי יו"ר הרשות אבו מאזן אמר לו ש"יש לקחת אותם לכל בית חולים בעולם אם יש בכך צורך על מנת לעזור להציל את חייהם".
בכיר פתח סעיב עריקאת חזר ואמר כי ממשלת ישראל "היא האחראית לפשע הזה" והוסיף בפני סוכנות הידיעות הפלסטינית מען כי הרשות הפלסטינית ביקשה באופן רשמי מירדן, החברה במועצת הביטחון של האו"ם, לנקוט בצעדים על מנת שהמועצה תחקור את המקרה.