שוב חשד להתעללות וטלטול של פעוטות בגן ילדים. סייעת בגן ילדים פרטי בת 49 מפתח תקווה נעצרה אתמול על ידי  שוטרים כחשודה בהתעללות בקטין חסר ישע. בחקירתה טענה הסייעת כי טלטלה את הפעוט בן השלוש וחצי כיוון שהפריע לילדים אחרים לישון.



ביום חמישי שעבר הגיעו הוריו של הקטין לתחנת המשטרה בפתח תקווה וסיפרו כי בשעות אחר הצהריים התלונן ילדם הפעוט על כאבים חזקים בידו. כשביררו איתו לפשר הכאבים סיפר להם כי מי שגרמה לפציעתו ולכאבים היא הסייעת בגן. ההורים המשיכו לתחקר את הילד ולאחר ששמעו את טיעוניו החליטו שלא להבליג ולהגיש תלונה במשטרה.



למחרת מיהרו לגן הילדים, ביקשו וקיבלו מבעלת הגן עותק מצילומי האבטחה בגן ועם הסרטון שבידיהם פנו שוב למשטרה. הפעם כבר לא היו ספקות: סרטון האבטחה תיעד בצורה חדה וברורה התעללות חמורה של הסייעת אשר בעת שהילדים שכבו על מזרונים במרכז הגן במסגרת שנת הצהריים חלפה לפתע לצידו של הפעוט, אחזה בו בידיה בחוזקה וטלטלה אותו בפראות עד שהדפה אותו חזרה למזרן.



אחיזתה של הסייעת גדולת המימדים והטלטול שנהגה בפעוט גרמו לו לכאבים עזים.



היום הובאה הסייעת לבית משפט השלום בעיר שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה של הסייעת. בינתיים, חוקרים במשטרה האם ישנם פעוטות נוספים שנפלו קורבן להתנהגותה הברוטאלית ולהתעללות מצידה של הסייעת.



.