גבי גזית שוחח הבוקר בתכניתו ברדיו 103FM (רביעי) עם עו"ד יובל זמר, פרקליטו של פעיל הימין מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא. עו"ד זמר התייחס להארכת מעצרו של פעיל הימין וטען כי המעצר הוא "תעודת עניות לשירות הביטחון".
בשיחה הביע עו"ד זמר את דעתו על המעצר של מרשו: "מספיק לקרוא את הבלוג שאדון אטינגר מפרסם באתר 'הקול היהודי' ולהבין למה הוא עצור. מי שקורא את הבלוג הזה לא יכול להתעלם מהדעות הקיצוניות שלא נעים לשמוע אבל אנחנו חייבים לשים את הגבול המאוד ברור בין החזקה בדעות כאלו לבין שימוש באמצעי דרקוני ולא דמוקרטי כמו לשים אדם במעצר מנהלי רק בגלל דעותיו". 

גבי גזית ציטט בפני עורך הדין את הפרסומים שגורסים שאטינגר נעצר בחשד שתכנן פעולות אלימות נגד פלסטינים כחלק מהתארגנות שמטרתה להביא לתסיסה בשטחים ולהפלת המשטר בישראל, אך זמר מצדו דחה את הטענות. "לגבי הטענה שמאיר רוצה להפיל את המשטר בישראל, אני מזמין כל אחד להיכנס ולקרוא את הבלוג. הבלוג הוא ילדותי ומשיחי ובטח לא כזה שיכול להפיל את המשטר בישראל". 
בהמשך הוסיף עו"ד זמר כי "המשטר בישראל מספיק חזק ויציב, אני חושב שהריצה שלוחת הרסן לעבר משהו קיצוני כמו מעצר מינהלי היא בעיקר תעודת עניות לשירות הביטחון. אם שירות הביטחון לא מצליח להתמודד עם חבורה של 30-40 פורעי חוק שרובם ילדים וחלקם הגדול קטינים ומשתמש במעצרים מנהליים אז המצב הוא לא טוב". 
לגבי העובדה שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא זה שנתן את ההוראה לבצע מעצרים מנהליים אמר עו"ד זמר: "ראש הממשלה ושר הביטחון הם קודם כל ולפני הכל פוליטיקאים ופוליטיקאים קשובים לרחשי הלב של הציבור. בימים האחרונים, בעיקר אחרי האירוע המחריד שקרה בכפר דומא, נוצרה אווירה ציבורית בה מצפים לראות שנלחמים בימין הקיצוני, צריך להילחם אבל לא זו הדרך".
ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי