שלום, אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

אז מתחילים סוף סוף להכניס פעילי ימין קיצוני למעצר מנהלי. נכון שזה מאוחר, אבל מוטב מאוחר מאף פעם. חבל שהיינו צריכים להגיע לאן שהגענו לפני שהיועץ המשפטי לממשלה נזכר שצריך להוריד כפפות. אני שואל את עצמי מתי יגיע היום המאושר הזה בו נסגור דלת של אורווה כלשהי לפני שהסוסים יברחו ממנה. 
אבל כל זה שייך לשוטר רע, והיום אריה הוא השוטר הרע, אני סתם אביע כאן סיפוק מזה שסוף סוף מתחילים להתייחס לטרור כאילו הוא טרור, למרות שמדובר בטרור יהודי.
 

 שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
אתמול התבשרנו בקשר לרצח התינוק עלי דוואבשה בכפר דומא, כי משטרת ישראל אינה קופאת על שמריה והיא מפרסמת קריאה לציבור ומבקשת את עזרתו. כל מי שיש בידו מידע או כל  פרט שעשוי לסייע בפענוח הרצח מוזמן להתקשר למוקד מידע מיוחד, בין השעות שמונה בבקר ועשר בערב. המשטרה הודיעה שההודעה לא התפרסמה כי החקירה תקועה אלא כחלק מהליך רגיל. 
שתי הערות: ההליך אינו רגיל. איני זוכר מתי ביקשו את עזרת הציבור בפענוח רצח כזה. בדרך כלל עושים זאת בחיפוש אחרי נעדר. לא שאני נגד, אבל למה לקשקש. 
והשנייה כמובן נוגעת לשעות הפעילות של המשטרה. רצח מזעזע כזה ראוי להקדשת מאמצים רצופים. וגם אם ברור שהחוקרים אינם אלא בני אדם וזקוקים לשינה: מאז המצאת המשיבון והקלטת ההודעה הבעייה פתורה. 
יש לקוות שהשוטרים לא יעשו ימים כלילות, כמאמר השיבוש הידוע. אלא יעשו בחקירה הזאת לילות כימים.