אם חשבתם שחופשת הקיץ גרמה לאזרחי המדינה להירגע קצת, אז טעיתם - הישראלי המכוער ממשיך לפעול ובמרץ. לידור גולדברג סיפר לגבי גזית על היתקלות לא נעימה עם אמא זועמת במהלך בילוי שגרתי ב'מימדיון'.  אם גם לכם נמאס שעוקפים אתכם בבוטות במהלך המתנה בתור כנראה שתזדהו עם המקרה הבא.
 
גולדברג, שכתב פוסט שתיאר את החוויה, שיתף בשידור את פרטי המקרה: "היינו במימדיון ובמשך כל היום נתקלנו בכל מיני אנשים שחוטפים, עוברים ועוקפים. ראינו איך אנשים מסיימים לגלוש באבובים ועולים שוב על המתקן בלי לחשוב אפילו להניח את האבוב במקום. במשך כל היום ויתרתי וויתרתי כי הייתי עם שני ילדיי הקטנים ולא רציתי להיכנס לעימותים. בסוף היום בתי מאוד רצתה לעלות על מגלשה מסוימת והחלטתי לעלות איתה ועם בני. 
 
האב המסור המתין בסבלנות בתור הארוך ובדיוק כשעמד לעלות עם ילדיו על המגלשה - עקפה אותם ילדה שבדיוק סיימה להתגלש: "הילדה נכנסה פנימה לתוך התור, דחפה את שני הילדים שלי ונעמדה ליד אחיה שעמד בראש התור", סיפר גולדברג, "אמרתי לה: 'אנחנו לפנייך, את לא יכולה להיכנס, הרגע סיימת להתגלש' אבל זה לא עניין אותה והיא דחפה את הילדים שוב. כמובן שלא דחפתי אותה בחזרה, הרמתי עליה את הקול ואמרתי לה שהיא לא תעבור אותנו והתקדמתי עם הילדים שלי בחזרה למקום שלנו". 
 

בשלב הזה גולדברג הבין שכבר היה עדיף שלא היה עולה כלל על המגלשה: "אחיה של הילדה קרא לאימו ואמר לה שצועקים על אחותו, האם שהגיעה מצוידת באחותה צרחה מרחוק 'מי צועק על הבת שלי?! אני אזמבר אותך!'". 
 

הסיפור לא נגמר כאן והבלגן על המתקן התמים רק החריף: "אימא נוספת שהייתה במקום ניסתה להגן עליי כי היא הייתה עדה לכל המקרה אבל האם הזועמת פשוט צרחה עליה והמשיכה בשלה. בתי התחילה לבכות ולבקש מהאישה הזו להפסיק לצעוק אבל היא לא הסכימה ואמרה לבתי שהיא תזמין לי משטרה. בינתיים הילדה שניסתה לעקוף ולא הצליחה לקחה איתה כיסא לתחילת התור, טיפסה עליו כדי להגיע למתקן ונפלה. אף אחד לא אמר לה לרדת, פחדתי שיקרה לה משהו". 
 
גולדברג סיכם את הבילוי המפוקפק: "הייתי פשוט צריך לעזוב וללכת. לצערי הדברים האלו קורים בכל מקום, אנחנו מאבדים את המדינה".

כתבה: ליאת מלכא-בלכטובסקי



הפוסט של לידור גולדברג:



 

היום "זכיתי" שוב לראות את "הישראלי היפה" בפעולה. הייתי ב"מימדיון". איזה כיף לראות אותם - מסבירי פנים, אדיבים, ממש נופת צ...

Posted by Lidor Goldberg on Wednesday, August 5, 2015