"חיזבאללה ממשיך את המערכה הביטחונית שלו נגד האויב הישראלי. למרות מלחמתו לצד המשטר בסוריה, ישראל נמצאת בראש סדר העדיפויות של הארגון", כך נכתב היום (שני) בעיתון "אל-אחבאר" הלבנוני, ביטאונו של חיזבאללה, שהתייחס לאזרח השבדי, חסן חיזראן (55) שנעצר בנמל התעופה בן גוריון בחשד שניסה להעביר מידע לארגון.
על תפיסתו של האזרח השבדי, נכתב כי "ייתכן שהאויב רשם הישג מודיעיני במאבק בפעילות של ההתנגדות, אך האיחור היחסי בחשיפה היה עשוי לסייע בהעברת המידע הדרוש לחיזבאללה, במיוחד כאשר מדובר במטרות הפרוסות במדינה. לרוב, חיזבאללה מעוניין במטרות קבועות, שאין אפשרות להעביר אותן או להחליף את מיקומן".
אשתו של חיזראן, פאטמה זמזם, אמרה לעיתון הלבנוני כי "בעלי נעצר עם הגעתו לנמל התעופה. לקחו אותנו לחקירה שנמשכה שש שעות, כשבסיומה איפשרו לי ולבנותיי לעזוב. כאשר ביקשתי לדעת לאן נעלם בעלי, הודיעו כי נעצר מבלי למסור פרטים".

זמזם נותרה בישראל למשך שבועיים, כדי לדעת מה עלה בגורל בעלה. היא אף פנתה לשגרירות השבדית בתל אביב, שלדבריה הודיעה לה כי "כוחות הביטחון יכולים לעצור אדם חשוד, והשגרירות מתערבת רק כאשר הוא הופך לנאשם". 
זמזם שחזרה לשבדיה ביום שישי שעבר סיפרה: "עזבנו את לבנון במלחמת האזרחים ב-1985, ומאז לא חזרנו לביירות כי לא רצינו להיות מעורבים בפוליטיקה. לבעלי אין קשר לאף ארגון או מפלגה. הוא לא מתעניין בפוליטיקה. הביקורים שלנו בלבנון היו משפחתיים. ישראל מנסה להפחיד את הפלסטינים בעלי האזרחות הזרה לערוך ביקורים, כי מספרם הלך וגדל בשנים האחרונות".
אשתו של חיזראן התייחסה בזלזול גם להודעת המשטרה, כי בעלה קיבל 2,300 דולר ב-2009 ו-800 דולר ב-2011 מארגון החיזבאללה. "לבעלי יש חברה להשכרת רכב בשבדיה", אמרה. "אנחנו לא זקוקים לכסף".