ישי שליסל, הדוקר ממצעד הגאווה שביצע את הפיגוע בו נהרגה שירה בנקי ז"ל, יאושפז במחלקה פסיכיאטרית, זאת במטרה להעריך האם הוא כשיר לעמוד לדין. כך פורסם הערב (שני) בערוץ 10.
לאחר שבשבוע שעבר הוחלט לשלוח את שליסל להסתכלות כעת צוות מיוחד של פסיכיאטרים ופסיכולוגים מונה על מנת לקבוע את שפיותו של שליסל.
כזכור, בשבוע שעבר הורה בית משפט השלום בירושלים לשלוח להסתכלות להסתכלות. שליסל, אשר הגיע אל בית המשפט, טען שוב ושוב כי הוא אינו מכיר בסמכותו של בית המשפט, ואף הודיע כי הוא לא מוכן להיות מיוצג על ידי שום עורך דין. למרות זאת, הגיע נציג של הסנגוריה הציבורית, ששהה באולם במידה ושליסל ישנה את דעתו, או שבית המשפט יכפה עליו עורך דין.

כאשר נשאל שליסל שוב במהלך הדיון, הוא חזר על אותה המנטרה אותה הוא מציג מאז שנעצר: "אני לא מעוניין בייצוג. אין לכם סמכות לשפוט, זה לא לפי חוקי התורה הקדושה. לא מעוניין להשתתף בהצגה הלא חוקית אותו, לא בעצמי ולא על ידי הייצוג". 
"אתה רוצה להגיב לבקשה לשלוח אותך להסתכלות?", נשאל שוב וענה: "אני חוזר על תשובתי, איני מוכן לייצוג". 
בעקבות הדיון, החליטה השופטת ענת זינגר, כי שליסל יישלח להסתכלות בהתאם לסעיף 18 לחוק לטיפול בחולי נפש. החוק אמנם מורה על כך שחייב להיות לחשוד ייצוג, אך השופטת הוסיפה כי "בנסיבות אלה, יש מקום למינוי הסנגוריה הציבורית. עם זאת, בנסיבות הקיימות אסתפק בכך שנציג הסנגוריה ישהה באולם במהלך הדיון, כאשר מובהר בזאת גם למשיב בעצמו שאם ישנה דרכו וירצה להביע דעתו עוד במהלך הדיון, הוא רשאי לעשות כן".
השופטת הוסיפה בהחלטה כי "טעמי הבקשה מפורטים בה ואני מוצאת שהם מצדיקים את הבדיקה. אף שניתנה למשיב הזדמנות הן לייצוג והן לייצג את עצמו, הוא בחר שלא לשתף פעולה, וממילא לא הועלה טעם שלא להיעתר לבקשה. 
"בהמשך לאמור, אני מוצאת להורות כי המשיב ייבדק על ידי הפסיכיאטר המחוזי אשר יתבקש לקבוע האם היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה והאם הוא כשיר לעמוד לדין".