כשהילה ידידיה (28) נסעה הבוקר (שלישי) על כביש 443 מכיוון ירושלים למודיעין, היא לא דמיינה שבנתיב לידה תראה כלב סגור בעגלת סופר הפוכה, המחוברת לחלקו האחורי של רכב שנוסע על 120 קמ"ש.

ידידיה, אשר הזדעזעה מהמראה, לא היססה לרגע ומיהרה לתעד את המחזה המחריד. היא סיפרה ל"מעריב-אונליין" על המקרה: "סמוך ל
מחנה עופר ראיתי ג'יפ עם מנשא, האטתי כדי שיעקוף אותי וראיתי מנשא של אופניים, אשר מעליו קרש, ומעליו סגור כלב בתוך עגלת סופר. לא חשבתי פעמיים, האטתי כדי שאוכל לצלם אותו והוא קלט את זה ונמנע מלהתקרב אליי. במפגש ברמזור הוא ראה שאני מחכה לו - וכמובן שהוא לא אהב שצילמתי". 



ידידיה הוסיפה: "מעבר לכך שזו סכנה לכלב, זו סכנה לשאר המשתמשים בכביש - אם העגלה הייתה מתנתקת מהמנשא, הייתה יכולה להיות תאונה נוראית". 



לאחר שהעלתה פוסט עם תמונות לפייסבוק, בו ביקשה לשתף את בכדי לתפוס את הנהג, היא הגישה תלונה במשטרה על התעללות בבעלי חיים: "אחרי שדיברתי עם המשטרה, הבנתי שלא הייתי הראשונה שפנתה אליהם בנושא".



 


"מזועזעת מהמקרה". ידידיה. צילום: פייסבוק



ממכרים וחברים אשר חקרו את הנושא, שמעה ידידיה על גרסאותיו של הנהג: "האחת, עסקה בכך שהנהג לקח את הכלב לטיפול נגד כלבת ומשום כך נמנע מלהכניסו למכונית, והשנייה היא שהוא ריסס את הגינה שלו והכלב אכל מהרעל, לכן הוא העביר אותה למקום אחר, לחופשה". בנוסף, טוענת ידידיה, "הנהג אמר שהוא עצר לראות כל 30 מטרים שמצבו של הכלב תקין, אך אני נסעתי אחריו שישה קילומטרים והוא לא עצר".

הפוסט זכה ל- 3 וחצי אלף שיתופים, בו נשמעו קריאות לטפל ולהעניש את הנהג בגין התעללות. גם במשטרה, מספרת ידידיה, התייחסו לנושא ברצינות: "ייאמר לזכותם כי הם התייחסו לנושא בכובד ראש. הם העבירו את הפרטים למשטרת מודיעין, לקחו את התמונות ואני מניחה שכן יעשו משהו כי הנושא צבר תאוצה ואני מקווה שתהיה השפעה".

לטענתה, "הבעיה היא באכיפה של החוק נגד ההתעללות בבעלי חיים". 

האם זו המחאה הבאה?
"תראי, אני מזועזעת מהמקרה, מבחינתי, נעשה את זה בכל הכוח. זה באמת חשוב לי שהמצב ישתפר כי יש מקום לשינוי". 


 

 

עצוב לראות!כך מסיעים כלב- בעגלת סופר מאולתרת.מעבר לכך שמדובר בצער בעלי חיים מדובר בסכנה גדולה למשתמשי הדרך.מצורפת תמונה ברורה בתגובה הראשונה.תודה לדימה על הסרטון

Posted by ‎אור ירוק - Or Yarok‎ on Tuesday, August 11, 2015