לאחר שהיה לאורך רוב שעות היום בחקירה, בעקבות הדברים שאמר, שמהם השתמע כי הוא תומך בשריפת כנסיות, כינס היום (שלישי) יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, מסיבת עיתונאים ותקף בחריפות את המשטרה, במה שכינה כ"ציד מכשפות".



"אני מרגיש כמו איזה אויב מדינה", אמר גופשטיין, "נחקרתי היום ממש בהוראת האפיפיור. המשטרה חייבת להבין שמדובר במדינה דמוקרטית. לא יעלה על הדעת שבפאנל סגור אני מביא ציטוטים מהרמב"ם ונחקר על כך. ברגע שאנשים מרגישים שהם לא יכולים לדבר - זה מגיע לאותם נערים שעושים מעשים כמו תג מחיר. אני קורא לשרת המשפטים לפעול בנושא. אם לא רוצים תגי מחיר - תנו לנו לדבר. גם במשטרה אמרתי - אני נגד שריפת כנסיות".

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין באמירה חריפה
כזכור בשבוע שעבר נחשפה הקלטה של גופשטיין, שבה נשמע יו"ר הארגון השנוי במחלוקת, שכחלק מהדיון על מדיניות הרמב"ם, תומך בהשחתת כנסיות, במהלך ההקלטה נשמע גופשטיין אומר כי "צריך לשרוף כנסיות בארץ". אגב, גופשטיין עצמו הכחיש וטען כי דבריו הוצאו לחלוטין מהקשרם וכי דיבר על מדיניות הרמב"ם בלבד. 

במהלך הכנס נשאל גופשטיין על ידי העיתונאי בני רבינוביץ האם הוא בעד שריפת כנסיות בארץ והוא ענה תשובה מתחמקת: "הרמב"ם... צריך לשרוף. האם אתה נגד הרמב"ם או בעד הרמב"ם?" היקשה העיתונאי ואמר לו: "אל תגיד לי רמב"ם, שאלתי אותך מה אתה אומר" ובתגובה גופשטיין ענה: "בוודאי שכן".
 
הנוכחים בכנס התרעמו על אמירתו ורבינוביץ אמר לו: "בנצי, אני רוצה לומר לך שאני באמת בהלם ממה שאתה אומר פה. אתה בעצם אומר שצריך לצאת ולשרוף כנסיות. אתה אומר פה דבר מטורף".  גופשטיין בתגובה: "מה השאלה? יש לך ספק שלא?" והוסיף: "ההלכה פשוטה, שיטת הרמב"ם אומרת שצריך לבער עבודה זרה".