עדי סיגלר, בת זוגו של גלעד שליט, התייחסה בריאיון לחיים אתגר, שפורסם הערב (שלישי) בערוץ 2, לחיים עם "הילד של המדינה". 



על הסיבה לריאיון אמרה סיגלר: "הייתי רוצה שילמדו ויבינו מי זה גלעד הבן אדם, הוא רגיש ולא בנאדם רגיל. אני סוג של דוברת שלנו - זה קצת קשה שהוא לא נמצא כאן לספר, אבל זה גם יגיע ואנשים יכירו אותו ויבינו את מה שאני כבר מזמן הבנתי".
סיגלר (22), סטודנטית לתקשורת, הייתה בת 13 כששליט נחטף, אך פער הגילאים ביניהם, כך היא מספרת, אינו מהווה גורם מפריע: "הפרש הגילאים בינינו לא מורגש, הוא סוג של בתחילת הדרך, כמוני, ואנחנו צועדים יחד".

"בעבר, כשרק נכנסו לקשר, לא הבנתי את המשמעות של הדבר. היה לנו נורא קל וטבעי להתחבר אליו, ולהסתכל עליו כעל גלעד הבנאדם, ולא כעל הסמל- 'הילד של המדינה'", היא מוסיפה.

הסיפור האמיתי: כל מה שסיפר שליט לחוקריו בצה"ל אחרי שחזר מהשבי
על הזוגיות מספרת סיגלר: "זה כל כך חזק בינינו, ואי אפשר להסביר את זה או לתאר במילים את הקשר שיש לנו. את השלווה ההדדית שלנו. טוב לנו ושקט לנו. הכל יכול להית סוער בחוץ, אך כשנכנסים הביתה הכל נשאר בצד".
 

השניים נפגשו לראשונה על שפת הים: "זיהיתי אותו והתרגשתי שזה הוא. כשהתחלנו לדבר, ניגשתי לבקש בשביל חברים תמונה, והוא אמר שהוא מעדיף שלא להצטלם כי היינו במקום הומה אדם. לא הבנתי את זה, חשבתי שפגעתי בו והרגשתי נורא רע. המשכנו לדבר... והנני כאן", היא מספרת בחיוך. 
במה התאהבת? 
"השקט שיש בו, השלווה זה הכל מבחינתי, הביטחון. יש לו מגננה, מעטפת, אבל כשחודרים מגלים את גלעד האמיתי".
 על יום השחרור של גלעד מהשבי, סיפרה סיגלר: "ישבתי בבית עם אמא וצפינו בו. הוא היה כל כך רזה. אחרי שהתחלנו לצאת אמרתי לו 'עכשיו כשאתה איתי אתה תשמין', ואני גאה בזה שהוא העלה עוד 5-6 קילוגרם".
 
למה גלעד לא הגיע לריאיון?
"יש לכך הרבה סיבות, אני בטוחה שכשהוא ירגיש מספיק שלם עם עצמו ויעכל הכל, הוא ידבר. הוא משוחח על העבר, חלק היו בטיולים בחוץ לארץ, חלק למדו וגלעד היה כמה מטרים מתחת לאדמה. דיברנו על זה אבל זה לא מהווה חלק מהיום-יום שלנו, לממרות שזה מלווה את גלעד לכל החיים".
"הוא כבר לא מפחד מכלום"

"גלעד ראה את הרע מכל, הוא כבר לא מפחד מכלום", מספרת סיגלר בשמו ומוסיפה: "אם היה קורה לי רבע ממה שקרה לגלעד, הייתי מתמוטטת. הוא לא ויתר לעצמו, חזר והשתקם. זה משהו שאף אחד לא ציפה לו. ציפו לראות אדם שבור והוא בהחלט היה ככה אבל הוא עבר את זה".
הוא נהנה מהחיים?
"כן, נראה לי, זו תהיה בעיה אם לא כי הוא חי איתי. אנחנו מבשלים יחד רואים טלוויזיה, לפעמיים זה כייף רק לשבת אחד ליד השני בלי כולם מסביב אנחנו לא כל כך יוצאים מהבית, מאוד ביתיים".
סיגלר התייחסה במהלך הריאיון לביקורת שמופנות כלפי שליט: "הבן אדם עבר גיהינום במשך חמש שנים וארבעה חודשים, זה אפילו לא כלא, זה בלי לראות אור יום לא לאכול כמו בנאדם ולא לישון על מיטה, לא לדעת מה קורה בחוץ. כל כך שמחתי לראות שטוב לו. הוא נתן שנתיים מהחיים שלו בנוסף למה שכבר נלקח ממנו והוא הקדיש אותו לעזור לכן אני לא חושבת שהביקורת מוצדקת. למה לא לתת לו אם הוא טס למטרות טובות והוא גייס מיליונים אז למה על הדרך גם לא ליהנות"?

על הביקורת על העסקה שהופנתה כלפיי גלעד: "הוא לא היה כאן כשזה קרה, ההורים שלו לא עורבו בפרטי העסקה זה ראש הממשלה חתם. להפנות כלפיי גלעד את הביקורת הזו, זה אולי אפילו לא להבין את המצב".

על הטוקבקים נגדו: "גלעד לא באמת מסתכל. לי נורא כואב כשמדברים ככה על האהוב שלי ועל בן הזוג שלי. בין להביע התנגדות לעסקה ולמה שהיא מייצגת ובין לתקוף את גלעד ולאחל לו מוות או מחלות, כלשהן או ש'יחזור לעזה'- אני לא מצליחה להבין את זה- מאיפה השנאה הזאת?"

"אחי היה נגד העסקה"
 
סיגלר חשפה במהלך הריאיון: "אח שלי היה למשל נגד העסקה של גלעד, הוא חשב שזה משהו לא נכון וכשהתחלתי לצאת עם גלעד חששתי איך אחי יקבל את זה, אבל הם חברים מאוד טובים".
 
על הביקורת בהתנהלות ביום החטיפה ובאירוע עצמו: "היחיד שיודע את הסיפור זה גלעד, לא אני, לא ההורים ולא האחים. אף עיתונאי או מבקר לא יכול להבין או לספר מכמה משפטים את 'הסיפור האמיתי'. הוא תמיד יסתכל אחורה ותמיד תהיה תחושה שבדיעבד יכול היה להיות אחרת, אבל הוא מתמקד כרגע בלחיות את מה שיש והוא מודה על כל שנייה שיש לו, שהוא חופשי כי זה לא מובן מאליו בשבילו".
 
לפני כחודש, כפי שפורסם במעריב, פרסמה סיגלר סטטוס שהוביל לעיסוק תקשורתי על היחסים בין השניים. על כך היא סיפרה: "כתבתי את הדבר הכי בסיסי בעולם, זה היה ממוען לגלעד ולא ידעתי שזה יעשה רעש כזה. הוא מאוד התרגש
 
אתם מתחתנים בקרוב?
אנחנו לא מתחתנים בינתיים. לא ביקשו מאיתנו תגובה לפני הפרסומים ואני מקווה שגלעד לא ילחץ מזה אז תיזהר, אבל קודם אנחנו צריכים לסיים את הלימודים. אבל זה משהו שאין ספק שהוא חלק מהתוכניות שלנו לעתיד".