השוטר הטוב והשוטר הרע ברדיו 103FM: בן כספית והילה קורח מביעים את דעתם על האירועים המשמעותיים של היום החולף. ימי ראשון עד חמישי ב-17:00 בערב.

 

שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה



קשיי ההסתגלות של כמה מחברי הכנסת החדשים למעמד הממלכתי שוב מרימים את הראש והפעם, כוכב המערכת, ח"כ סמוטריץ'. אחרי מצעד הבהמות סמוטריץ' מגלה היום ש"התקשורת נשלטת על ידי הקהילה הלהט"בית" וזו משתיקה את הקולות הנורמליים במדינה. עוד אחד שקובע מה נורמלי. כנראה "התשקורת הסמולנית" כבר פחות תופס אז מנסים את התשקורת ההומואית.



בראיון הוא ממשיך ומפזר נתונים סטטיסטיים שאף אחד לא בדק ואינם קשורים לבדל מציאות אבל מי צריך חיבור למציאות כשאפשר להמציא פרוטוקול זקני ציון עם טוויסט (ובחירת המילים אינה מקרית). כל עוד מדובר בהומואים ולסביות, שאינם כנראה בני אדם לפי תו התקן שמכתיב סמוטריץ', אפשר להגיד מה שרוצים וזה בכלל לא משנה מה ההשלכות החברתיות של אמירות כאלה מפיו של חבר כנסת.



כמה חבל שדווקא חבר הכנסת עם השם החמוד ביותר במשכן מצליח לייצר כאלה דברי בלע מלאי שנאה ובתדירות כזו גבוהה.





שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב



מילה טובה מגיעה לעיריית פריז שלא נרתעה מגל המחאות וההפגנות והאיומים של פעילים פלסטינים או מוסלמים, ופתחה היום כמובטח את חוף תל-אביב על גדות נהר הסיין, היו שם דוכני אוכל ישראלי ומוסיקה ישראלית וחול ים בסגנון ישראלי ואפילו מזג אוויר ישראלי, ומאות שוטרים שאיבטחו את כל זה מסביב והפגנת נגד פלסטינית ממול, אבל העיקר הוא שלמרות הלחצים הצרפתים לא נרתעו ויישמו את מה שתכננו ליישם, וגם זה משב רוח מרענן בימים הנוראים הללו, עכשיו חבל שאנחנו לא יכולים פשוט במקביל לייבא לכאן את המטרו הצרפתי תמורת החוף התל-אביבי, במקום כל החפירות והפיצוצים שצפויים לנו בשש השנים הקרובות.