בעקבות דחיית העתירה של 'התנועה למען איכות השלטון' נגד מינויו של אריה דרעי לתפקיד שר הכלכלה, שוחח הבוקר (ראשון) גבי גזית בתכניתו ברדיו 103FM עם יו"ר התנועה, עו"ד אליעד שרגא.
עורך הדין סיפר על החלטת בג"צ והבטיח שלמרות האטימות הממסדית ימשיך להילחם. עו"ד שרגא תיאר את התחושות שליוו אותו עם דחיית העתירה: "זה רגע של יגון וקדרות ולצערנו הרגעים האלה מתרבים בחיינו הציבוריים משבוע לשבוע משעה לשעה. אכן בשלב הזה לא קיבלנו סעד מבג"צ".

יו"ר 'התנועה למען איכות השלטון' הסביר את נימוקי השופטים: "כל הדיון המשפטי עסק במעטפת שהיא מעל חוק הקלון. גם היועמ"ש, בחוות הדעת שהנפיק בנושא, קבע שנכון יש את החוק, מצד אחד החוק אומנם לא אוסר אבל הוא גם לא מתיר, ופה נכנסות דוקטרינות אחרות של שיקול דעת, מידתיות וסבירות. גם בית המשפט העליון אומר שהמינוי של דרעי לתפקיד שר מצוי ממש על גבול מתחם הסבירות". 
"לשיטתנו הגבול הזה נחצה זה מכבר והועבר לתחום השחור משחור והוא לא נמצא שם על הקו שאותו מנסה לשרטט בית המשפט העליון, על הקו האפור", הוסיף שרגא. "לכן הגם שאנחנו יודעים שהסיכויים נמוכים וקטנים מאוד, אנחנו מתכוונים להגיש בשבוע שבועיים הקרובים בקשה לדיון נוסף בהרכב מורחב של שבעה או תשעה שופטים בבית המשפט העליון", הבהיר שרגא.
עורך הדין שכאמור הבטיח להמשיך להילחם נגד מינויו של דרעי הסביר מדוע למרות ההחלטה הוא סבור שיש עוד סיכוי לבטל את מינוי השר: "יש הרבה מילים והרבה נוסחים שלא מתערבים בשיקול הדעת הרחב שנמסרו לראש הממשלה בעניינים האלה ולכן גם לא מוצאים עילה להתערב. אבל הפעם השופטים שרטטו את גבולות מתחום הסבירות, לפחות בעינינו, עם רף כל כך נמוך ושונה מאלה ששורטטו בפסיקות מקבילות על ידי בית המשפט העליון. דומה שיש מקום לשמוע את דעתם של שופטים אחרים".
לדבריו של עו"ד שרגא מדינת ישראל היא היחידה בעולם בו "עבריין מורשע" חזר לכהן בתפקיד ממשלתי בכיר: "עשינו חיפוש משפטי בכל המדינות שמחזיקות שיטת משפט דומה ואפילו בהודו לא מצאנו תקדים כזה. לא נעים לומר, אפילו גם בניגריה ובזימבבואה תחתית לא מצאנו תקדימים על כך שפושעים חוזרים לכהן בתפקידים בכירים. הבעיה היא שפושע, עבריין מורשע, יושב סביב שולחן הממשלה ובקבינט ומחליט האם ילדינו ייצאו למלחמה או לא. זה פשוט מטורף ולא נורמאלי ולכן אנחנו נמשיך לעשות את המקסימום".