אנשי צוות המים של יחידת החילוץ גולן, משו היום (שני) את הנערה שהחליקה לנהר הירדן מקרקעית המים. חובשי מד״א קבעו את מותה של הקטינה בזירת האירוע.

דובר מד"א מסר: "בשעה 18:45 נמסר למד"א מרחב גלבוע על נערה שככה"נ נפלה למים ונעלמה בנהר הירדן סמוך לגשר אריק . לאחר חיפושים ממושכים בדקות אלו נמשתה מהמים נערה ללא רוח חיים, צוות מד"א קובע את מותה במקום".

פאראמדיק מד"א מאיר אשרף אשר הגיע למקום סיפר: "נערה  טבעה בירדן ונעלמה בשעות הערב, יחידת חילוץ בסיוע צוללנים ביצעו סריקות נרחבות באזור סלעי כאשר הכל מסביב חשוך. לפני מספר דקות אותרה הנערה ונמשתה מהמים סמוך לגשר אריק כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. בני משפחתה שהיו במקום במשך כל זמן החיפושים היו נסערים מאוד וחשו ברע וקיבלו מאיתנו טיפול רפואי בשטח."

מחקירה ראשונית נראה כי הקטינה נכנסה לשחות בנהר , צללה ואז טבעה. הנערה, בת 12 תושבת נצרת, הוכרזה כנעדרת לאחר שהחליקה על סלע ונפלה לנהר הירדן שעה שבילתה יחד עם בני משפחתה סמוך לגשר אריק.

שוטרי תחנת גולן בסיוע שיטור ימי פועלו בזירה זמן ממוך, יחד עם יחידת חילוץ גולן וצוותים מיוחדים לפעילות במים זורמים להם מומחיות בנושא. בנוסף הוזעקה יחידת הצוללנים של המחוז הצפוני במטרה לאתרה.