שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב

הנבלות האלה מהחמאס תפסו סוכן ישראלי מצויד במצלמה וטלפון, שהודה בריגול למען ישראל . הוא מצטרף לשני אזרחי ישראל  הבדואי והעולה מאתיופיה שעברו מרצונם לעזה ובכך הוכיחו שהם לוקים בנפשם. 



 תוכנית האקטואליה משודרת בימים א'-ה', 17:00-18:00 ב-103FM.



וכאילו הזוועה הזאת לא מתקיימת מטר מאיתנו - נתניהו ממשיך לנהל משא ומתן עם החמאס כדי להשיג שביתת נשק ממושכת תמורת הטבות מפליגות כולל נמל בקפריסין. עולם מטורף.


איפה כל ארגוני זכויות האדם שלא צורחים ותובעים שחרורם של כל הכלואים הללו? איפה ארגוני זכויות בעלי החיים כשצריכים אותם? כיוון שגם הם רובם מצביעי מרצ יש להניח שאם בכלל יטרחו להגיב - הם יאשימו דווקא את ישראל שהתעללה בדולפין קטין והכריחה אותו לשוט לעזה עם מצלמת גו פרו, כן, שכחתי להגיד שהסוכן שלנו שנתפס בידי החמאס הוא דולפין ,  אחד שעבר גיור רפורמי בפלורידה,  בדיסניוורלד. ולמה זה שוטר טוב? כי חם. 
שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

קראתי בעיתון שסגן שר הבריאות יעקב ליצמן הורה לכל בתי החולים בישראל להצטייד מיד במכשיר MRI ולהפעיל אותו לאורך כל היממה, כך שאף אחד בשום מקום לא יצטרך להמתין יותר משלושה ימים לבדיקה הזו.

וכאן אתם אמורים לשאול אז איפה פה השוטר הרע, ואני אענה ואגיד שהשוטר הרע מגיע למדינת ישראל על זה שהיינו צריכים להמתין עד שנת 2015 כדי שיקום מישהו ויגיד חבר'ה, הגיע הזמן שהמכשיר הזה יהיה בכל בית חולים זמין לכולם בכל מקום ושעה, אפשר היה לעשות ולהחליט על זה הרבה, אבל הרבה קודם, ולחסוך להמון אנשים הרבה מאוד אנרגיה וגם לא מעט בריאות.

לאתר 103FM